Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان دشتستان گفت: جهاد دانشگاهی در این شهرستان تا پایان سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، صادق بوستانی، فرماندار دشتستان با علی احمدی‌زاده، رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: جهاددانشگاهی یکی از نهادهای مولد انقلاب است که با روحیه جهادی و برخوردار از نیروهای متعهد و کارآمد منشاء خدمات ارزنده در حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی، فناوری آموزش و توانمندسازی دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها شده است و این نهاد در استان از بدو تأسیس، خدمات بسیار ارزنده‌ای در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری و فرهنگی و اشتغال ارائه نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه‌اندازی جهاددانشگاهی در دشتستان تا پایان سال ۱۴۰۰، اضافه کرد: حضور جهاددانشگاهی در این شهرستان می‌تواند در جهت تربیت و رشد نیروی انسانی توانمند، گسترش فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و ارتقا حوزه پژوهش و فناوری و آموزش مفید و مؤثر باشد.

فرماندار شهرستان دشتستان تصریح کرد: فرمانداری شهرستان دشتستان فضای فیزیکی مورد نیاز برای راه‌اندازی در این شهرستان را در اختیار جهاددانشگاهی استان بوشهر قرار خواهد داد وامیدواریم هر چه زودتر شاهد افتتاح این نهاد باشیم.

وی افزود: مراکز آموزشی جهاددانشگاهی اشتغال محور و پژوهش‌های این نهاد علمی به صورت کاربردی و مسأله محور هستند.

رئیس جهاددانشگاهی بوشهر نیز در این نشست اظهار کرد: این نهاد انقلابی، در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، علمی، فرهنگی و اشتغال فعالیت و زمینه‌ساز توسعه شهرستان‌ها را فراهم می‌کند.

علی احمدی‌زاده عنوان کرد: راه‌اندازی این نهاد انقلابی در دشتستان به عنوان بزرگ‌ترین شهرستان استان بوشهر به دلیل داشتن نیروهای انسانی بسیار، ظرفیت‌های علمی و پذیرش تحقیقات بالا می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت‌های متعدد شود و شرایطی را مهیا کند که جوانان در این شهرستان‌ایده‌های خود را عملی کرده و به تجاری‌سازی و اشتغال‌زایی برسانند.

وی آمادگی این نهاد انقلابی برای راه‌اندازی جهاددانشگاهی در همه شهرستان‌های استان اعلام کرد و افزود: با فراهم شدن فضای فیزیکی و تجهیزات با سرعت اقدامات لازم برای راه‌اندازی جهاددانشگاهی در شهرستان دشتستان را انجام خواهیم داد.

رئیس جهاددانشگاهی بوشهر یادآور شد: مراکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان بوشهر هم‌اکنون در شهرستان کنگان فعال است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بوشهر دشستان جهاد دانشگاهی شهرستان دشتستان استان بوشهر راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد

ایسنا/قزوین کتاب «طراحی مدارهای منطقی با استفاده از زبان برنامه نویسی VHDL» با هدف آموزش زبان VHDL که از مهمترین زبان‌های توصیف سخت افزار است، توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

کتاب «طراحی مدارهای منطقی با استفاده از زبان برنامه نویسی VHDL» به تألیف «مرتضی محمدی زنجیره»، «زهرا یعقوبی» و «زهرا حبیبی» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد این کتاب با هدف آموزش زبان VHDL که از مهمترین زبان‌های توصیف سخت افزار است، تألیف شده است.

کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در رشته‌های مختلف مهندسی (مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق) می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. مباحث آموزش زبان VHDL که از مهم‌ترین زبان‌های توصیف نرم‌افزار است، به عنوان واحد درسی در اکثر دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور ارائه می‌شود و همچنین در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های معماری کامپیوتر تدریس و شبیه‌سازی می‌شود.

مطالب کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در سه فصل مطرح شده است که فصل اول مقدمه و آشنایی با طراحی دیجیتال است و در فصل دوم مفاهیم اولیۀ زبان VHDL بیان شده و در فصل سوم به بیان ساختارهای زبان VHDL به طور کامل پرداخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کتاب در ۸۹ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۰۸ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه نسخه فیزیکی این کتاب می‌توانند به لینک B۲n.ir/s۳۴۱۱۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال