Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - رئیس شعبه کاشانی بیمه رازی یکی از رموز موفقیت شعب برتر را اجرای استراتژی‌های ابلاغی در سال جاری دانست و گفت: در سال 1400 حدود اختیارات در شعبه کاشانی به کارشناسان و نمایندگان تنفیذ شد که این مهم در افزایش عملکرد شعبه و نمایندگان تأثیرگذار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، جواد امیرپور در گفت‌وگو با روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی دررابطه‌با کسب رتبه نخست شعبه کاشانی در میان شعب برتر بیمه رازی در 9 ماهه نخست سال جاری گفت: بنده از سال 1392 افتخار همکاری با بیمه رازی را دارم و از سال 1398 به جمع خانواده شعبه کاشانی افزوده شدم که در آن زمان این شعبه تنها 50 نماینده داشت و در سال جاری با تاکید بر پنج چرخش استراتژیک شرکت، 25 نماینده به جمع نمایندگان این شعبه افزوده شده و  42 فرد در مراحل آزمون و بررسی دریافت کد نمایندگی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شعبه کاشانی بیمه رازی ادامه داد: باتوجه‌به استراتژی‌های ابلاغی در سال 1400 سال اوج بیمه رازی، اختیارات از رئیس شعبه کاشانی به کارشناسان و از سوی کارشناسان به نمایندگان تنفیذ شده است که این مهم عامل رشد فعالیت و کاهش زمان صدور بسیاری از بیمه‌نامه‌ها شده است.

او از برگزاری دوره‌های آموزشی خبر داد و یادآور شد: نمایندگان شعبه کاشانی رتبه‌بندی شده‌اند و برای هر گروه، دوره‌های خاصی برگزار شده است که از این دوره‌ها می‌توان به دوره آموزشی بیمه‌های مسئولیت و بدنه اشاره کرد که حتی در زمان تعیین و پرداخت خسارت از نمایندگان برای آشنایی هرچه بیشتر با بیمه‌های مسئولیت دعوت و در حین انجام فرآیندهای کارشناسی، نمایندگان تحت آموزش عملی قرار می‌گیرند.

جوادپور دررابطه‌با کسب رتبه نخست در میان شعب بیمه رازی افزود: در سال جاری نقاط قوت و ضعف و عملکرد سال‌های گذشته این شعبه بررسی شد که در این میان با 10 کارگزار برتر منطقه غرب همکاری خوبی آغاز شد و در کنار آن نمایندگان سودده جدید جایگزین نمایندگان زیان‌ده شدند.

او با اشاره به اینکه در سال سه مرتبه از دفاتر نمایندگان در راستای تبادل نظر بازدید می‌شود، گفت: در شعبه کاشانی باتکیه‌بر فناوری روز دنیا و پلتفرم‌های ارتباطی، ارتباط دوسویه و در لحظه با نمایندگان ایجاد شده و حتی نمایندگان در یکی از پلتفرم‌های ارتباطی با یکدیگر به تبادل نظر می‌پردازند.

رئیس شعبه کاشانی بیمه رازی در انتها از برگزاری جشنواره‌های متنوع در راستای افزایش سطح فعالیت نمایندگان خبر داد و گفت: شعبه کاشانی به دنبال ارتقا سطح علمی نمایندگان و کارشناسان خود است و در این مسیر آموزش‌های برخطی را با محوریت صنعت بیمه در جهان و ایران راه‌اندازی کرده است.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمه رازی سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

با سلام و صلوات بر ساحت مقدس شهیدان والامقام

وظیفه خود می‌دانیم از مجاهدت‌های فرماندهی محترم فراجا و نیرو‌های تحت امر در انجام مأموریت‌ها به ویژه حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و سالم سازی محیط‌های اجتماعی در راستای حفظ کیان خانواده و کرامت زنان، عمیقا تقدیر و تشکر کنیم و ضمن اعلام حمایت برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از کرامت خانواده و زنان، موارد زیر را متذکر می‌شویم:

- انتظار می‌رود مسئولان محترم دولتی و قضایی با هم افزایی در انجام وظایف قانونی خود با حمایت از فراجا در راستای سالم سازی محیط‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اهتمام ویژه داشته باشند.

- انتظار می‌رود اکنون که فراجا با دغدغه مندی در این مسیر گام برداشته است ضمن توجه به ادامه مسیر اصلاح در اقدامات اجرایی با حفظ کرامت زنان، با ایجاد ظرفیت‌های لازم، اقدامات خود را منطبق بر شرع مقدس و قانون و محیط مؤمنانه پیش برده و ضمن تجلیل از نیرو‌های دلسوز تحت امر اقدامات خلاف ضوابط را نیز متذکر شده و اصلاح کند.

- مردم عزیز ایران اسلامی که همواره زیست عفیفانه داشته و نسبت به حفظ بنیان خانواده و کرامت زنان توجه ویژه داشته، همواره در میدان انقلاب اسلامی نقشی ممتاز در دفاع از سبک زندگی ایرانی-اسلامی داشته اند، امروز نیز باید همه با هم افزایی، فضایی مؤمنانه با دلسوزی ضمن تذکرات سازنده و محترمانه با حفظ کرامت، مجریان قانون را مورد حمایت قرار داده و برای آینده این سرزمین با همدلی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از کیان خانواده و کرامت زن ایرانی مسلمان حراست نماییم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند