Web Analytics Made Easy - Statcounter

ربیعی می گوید خریدهای نیم‌فصل چیزی نیست که روی میز چیده باشند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:در ثانیه های اول بازی دچار شوک شدیم، دروازه بانمان سر خورد و گل بدی خوردیم.

به گزارش طرفداری، محمد ربیعی در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر یک مقابل سپاهان اظهار داشت:

ابتدا به تیم محترم و منظم سپاهان خسته نباشید می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان تیم بسیار خوبی است و همه می دانند دربرنامه های تهاجمی تیم بسیار خوبی است. در هر بازی شانس گل زیادی دارند و بهترین تیم ایران در امید و شانس گل هستند.

وی افزود:

در ثانیه های اول بازی دچار شوک شدیم. دروازه بانمان سر خورد و گل بدی خوردیم. سپاهان در این بازی کمترین شانس گل را داشت و خیلی خوب بازی را کنترل کردیم. در نیمه دوم بحث سرعت و انتقال را در دستور کار داشتیم. بچه ها به خوبی انجام دادند. به آن ها خداقوت می گویم چون سه روز قبل 120 دقیقه بازی کردیم. سه روز بعد با این جدیت بازی کنید فکر می کنم کیفیت خوبی از خودمان نشان دادیم. به بچه ها تبریک می گویم. این برد را به کارگران عزیز مس و هواداران تقدیم می کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد اینکه مدافعان این تیم در بازی با استقلال و همچنین چند بازی دیگر لیگ برتر اشتباهات تأثیرگذار داشتند و آیا برنامه‌ای برای ترمیم خط دفاعی در نیم فصل دارد، عنوان کرد:‌

اینکه خط دفاعی اشتباه داشته برای همه اجتناب ناپذیر است. خط دفاعی ما عملکردهای مطلوب هم زیاد داشت. امروز خط دفاعی مقصر نبود. در 25 دقیقه اول حداقل 6-7 بازیکن ما در حالت‌های مختلف سُر خوردند و دروازه‌بان ما هم دچار این مشکل شد. 

وی افزود:

محمد انصاری را در بازی اول مقابل همین سپاهان از دست دادیم. پنج دفاع مرکزی برای سیستم سه دفاعه در نظر داشتیم که یکی از آنها  انصاری بود. با چهار نفر وارد مسابقات شدیم. فرشاد محمدی‌مهر در طول فصل به ما خیلی در این پست کمک کرد و به نظرم واقعاً پرده دیگری از بازی او را توانستم نشان بدهم. خریدهای نیم‌فصل چیزی نیست که روی میز چیده باشند و شما بردارید. بحث در دسترس بودن آن مطرح است و بحث دیگری هم کیفیتی است که مدنظر ما قرار دارد. برنامه من برای نیم‌فصل دوم ثبات این تیم است. شاید بحث جابه‌جایی داشته باشیم یا در صورت نیاز 2-3 بازیکن را جذب می‌کنیم و با توجه به مصدومیت‌ها این را انجام می‌دهیم.

ربیعی در خصوص اینکه در جریان بازی امروز در نیمه اول درگیری لفظی با علیرضا مرزبان مربی سپاهان داشت، گفت:

این اتفاقات در طول بازی طبیعی است. اختلاف‌نظری بر سر فیرپلی به وجود آمد. در حالت چهار به سه تهاجمی بودیم که فیرپلی کردیم. مرزبان هم این نظر را داشت که فیرپلی کردند. مقداری اختلاف به وجود آمد. او از نظر سنی بزرگتر است. قطعاً احترامش واجب است اما هر کدام از ما در حین بازی مسئولیت دفاع از تیم خودمان را داریم و این مسائل اتفاق می‌افتد. من اهل بگومگو نیستم. اگر اسائه ادبی شده باشد همین‌جا از او عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد اینکه آیا قائم اسلامی‌خواه به بازی‌های نیم‌فصل دوم می‌رسد، اظهار داشت:

او در مدت 10-15 روزی که در رفسنجان بودیم اسلامی‌خواه در کنار تیم بود. عمل رباط صلیبی طول درمان دارد و باید مدت درمان کاملاً پشت‌سر گذاشته شود. او در دوره بازتوانی است و مراحل آماده‌سازی‌اش باید انجام شود. قرارداد او با باشگاه بلندمدت است و بندهایی دارد که مربوط به رسیدنش به مسابقات است. قائم فوتبالیست بسیار خوب و توانمندی است. خودش و کادر پزشکی تلاش می‌کنند. امیدوارم او به نیم‌فصل دوم برسد.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رادوشوویچ از پرسپولیس شکایت کرد کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  سعید عزت اللهی: وقتی نوجوان بودم بازی های الغرافه را دنبال می کردم احتمال دوری سه ماهه آنسو فاتی از میادین در صورت جراحی کردن مارسلو ۳ جلسه از همراهی رئال مادرید محروم شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خط دفاعی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانکو(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

محمد ربیعی بعد از این بازی در نشست خبری گفت: به تیم استقلال و هوادارانش تبریک می گویم و به بازیکنان خودم خدا قوت می گویم. بازی با کیفیتی بود و کسانی که بازی را دیدند ضرر نکردند از دیدن آن.

وی ادامه داد: طبق استراتژی و برنامه ریزی مان بازی کردیم و نیمه اول آن طور که ما خواستیم جلو رفت. استقلال با استفاده از بازی مستقیم سعی در زدن گل داشت که ما برنامه های آن را کم اثر کردیم. در نیمه دوم 15 دقیقه ابتدایی را از دست دادیم. با وجود این که تاکیدی که به بازیکنان کرده بودم عقب نشینی نکنند اما این اتفاق رخ داد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: دو سه موقعیت خوب داشتیم تا به گل برسیم اما استقلال دو گل فوق العاده زد که کیفیت دو بازیکن خارجی این تیم را نشان داد. اتفاق فوتبالی رخ داد و استقلال برنده شد. این همه بضاعت ذوب آهن است و تلاش کردیم خوب بازی کنیم.

محمد ربیعی با بیان این که در نیم فصل دوم خرید بازیکنان با کیفیت سخت است گفت: ما از همه ظرفیت مان برای این دیدار استفاده کردیم اما واقعیت این است که بازیکنانی را از دست دادیم اما نتوانستیم بازیکنان باکیفیتی به خدمت بگیریم. تصور می کنم که هیچی تیمی مثل ذوب آهن نتوانست استقلال را در خانه اش تحت فشار قرار دهد.

وی در مورد این که نتوانسته است تاکنون استقلال را شکست دهد گفت: من با تیم هایی که داشته ام و بضاعتی که آن تیم ها داشته اند تلاش کرده ام فوتبال خوبی را ارایه کنیم. تلاش ما این است که ذوب آهن را نسبت به نیم فصل اول بهتر کنیم. ما دو سه بازیکن تاثیرگذار را از دست دادیم. شاید این عملکرد زیبنده کار من نبوده است و خودم هم راضی نیستم اما فوتبالی که الان بازی می کنیم کیفیت آن بهتر از نیم فصل اول است.

کد خبر 6098809

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان