Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:36:15 GMT

آینده پژوهی لازمه تعالی هر ساختار و سازمانی است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۰۵۶۵۸

آینده پژوهی لازمه تعالی هر ساختار و سازمانی است

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، یعقوب سلیمانی، در دیدار با رئیس و کارکنان سازمان جوانان هلال احمر ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد صدیقه کبرا حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: در این روز تولد بنیانگذار کبیر انقلاب رضوان الله تعالی علیه، یاد و خاطره شهدای گرانقدر و به ویژه شهدای هلال احمر و همه کسانی که در مسیر خدمت به جمهوری اسلامی عروج کردند را گرامی می داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه افرادی به لحاظ مالی در راستای اهداف بشردوستانه هلال احمر و جمهوری اسلامی انفاق و بعضی ها مال ندارند و جانشان را در راه خدمت به میهن و مردم تقدیم می کنند، افزود: ناجیان هلال احمر با خدای خود معامله کردند.

وی با بیان اینکه فعالیت های سازمان جوانان زاویه خاص خود را دارد و مستلزم هماهنگی و هم افزایی است، افزود: اهدافی که در راستای بیانیه گام دوم انقلاب دنبال می شود از مباحثی است که باید با تعمق و توجه به آن پرداخته شود.

سلیمانی به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل حلقه های میانی در فعالیت های سازمانی اشاره کرد و گفت: باید تمرکز ما روی تدوین و تنظیم یک برنامه عملیاتی باشد تا در رسیدن به اهداف مان نقشه راه شود. لازم است حجم برنامه های ارائه شده اولویت بندی و مشخص شود که در سال ۱۴۰۱ در حوزه سازمان جوانان چه برنامه هایی اجرایی می شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به تحولات بنیادین کنونی و نگرش پلتفرمی در اجرای برنامه ها گفت: آینده پژوهی لازمه تعالی هر ساختار و سازمانی است و بدون توجه به آن نمی توان نقشه راه مناسب و خروجی خوبی داشته باشیم.

وی افزود: در حوزه فعالیت سازمان جوانان هلال احمر که با آن عجین هستیم، خوب می دانیم که نقش جوانان در پویایی سازمان در شرایط کنونی درکجا قرار دارد، بنابراین بدون توجه جدی و انجام برنامه ریزی های لازم و آینده پژوهی نمی توانیم به نتایج مورد انتظار برسیم.

سلیمانی با تاکید بر اینکه با استفاده از ظرفیت های موجود باید برنامه ها را عملیاتی کنیم، افزود: سازمان جوانان هلال احمر باید مستقل و توانمند کارش را ادامه دهد، ما هم باید تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت های داخلی و امکانات خارج از جمعیت بر اساس تفاهم نامه ها و هم راستا با اهداف هلال احمر کارها را پیش ببریم و بعضی موانع را مرتفع سازیم.

وی ضمن قدردانی از فعالیت های سازمان جوانان هلال احمر گفت: خوشبختانه هیچ اختلاف نظری بین بخش های هلال احمر وجود ندارد و با همدلی و هم افزایی حرکت های جهادی خدمت رسانی به مردم را ادامه خواهیم داد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر تاکید کرد: افتخار خدمت در سازمان جوانان کمتر از خدمت در نهاد های مقدس نیست بارها دیده ایم در فضای مجازی ناجیان و خادمان هلال احمر در برف و کولاک به کمک حادثه دیدگان می شتایند که این خدمات باید با استفاده از رسانه ای قوی اطلاع رسانی شود.

سلیمانی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان، طلبه ها و دانشجویان، ظرفیت ها و فرصت هایی هستند که در اختیار سازمان جوانان هلال احمر قرار دارد، افزود: با عملیاتی کردن و الویت بندی برنامه باید از این ظرفیت عظیم در راستای اهداف بشردوستانه و مقدس هلال احمر استفاده بهینه کرد.

دبیرکل هلال احمر تاکید کرد: باید همه بخش های هلال احمر به صورت ید واحد در راستای اهداف و سیاست های بشردوستانه هلال احمر گام بر دارند، تا بر اساس آینده پژوهی و هم افزایی بتوانیم از مشکلات جاری خارج شویم.

محمد گل فشان رییس سازمان جوانان هلال احمر نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت ها و برنامه های اجرا شده سازمان جوانان هلال احمر در سال گذشته، ارائه کرد.

برچسب‌ها یعقوب سلیمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یعقوب سلیمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان جوانان جمعیت هلال احمر یعقوب سلیمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان جوانان جمعیت هلال احمر سازمان جوانان هلال احمر جمعیت هلال احمر هلال احمر آینده پژوهی برنامه ها فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۰۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل