Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:43:36 GMT

ایراندوست:در جام‌جهانی مردان برزیل هم 7 گل خورد!

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۰۵۷۳

ایراندوست:در جام‌جهانی مردان برزیل هم 7 گل خورد!

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران بعد از شکست سنگین ملی‌پوشان مقابل پرافتخارترین تیم قاره آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست سنگین و هفت گله تیم ملی فوتبال زنان ایران مقابل چین، مریم ایراندوست در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد؛ ایراندوست در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: باید بگویم که به بازیکنانم افتخار می‌کنم، تا دقیقه آخر تلاش کردند و ناامید نشدند؛ درست است که ما بازنده بودیم اما یک بازنده بزرگ بودیم، در فوتبال طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های بزرگ آقایان هم دیده‌ایم که در جام‌های جهانی قبل 7 گل دریافت کرده‌اند!

 

وی افزود: نتیجه امروز چیزی از ارزش‌های تیم من کم نمی‌کند و من مطمئن هستم که این برای اولین‌بار است که تیم ایران با تیم‌های بزرگ در حال رقابت است و قطعا از این بازی درس‌های بزرگی گرفتیم.

ایراندوست در ادامه صحبت‌های خود گفت: من بعد از سوت پایان بازی، بازیکنانم را جمع کردم و به آن‌ها گفتم که این بازی تمام شده و این بازی را کنار گذاشتیم؛ قطعا بچه‌هایمان از این لحظه به بعد، شرایط‌شان بهتر خواهد شد و با 2 جلسه تمرینی مهیای دیدار با چین‌تایپه خواهیم شد چون هدف‌مان برای این تورنمنت صعود از گروه است.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان درباره شرایط آب و هوایی توضیح داد: در واقع من به این دلیل به این موضوع اشاره نکردم که بگویند بهانه آورده، اما سردی هوا و شرایطی که بازیکنان‌مان در زمین داشتند، قطعا هر لحظه از بازی گذشت شرایط برای تیم ما سخت‌تر شد و خستگی و فشار روانی هم بچه‌های تیم من را تحت تاثیر قرار داد. حق با شماست، 45 دقیقه اول همان چیزی بود که ما می‌خواستیم اما نیمه دوم شرایط برایمان سخت شد.

 

مریم ایراندوست در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره تعویض‌هایش گفت: ما می‌دانستیم نیمه دوم شرایط برای بچه‌ها سخت‌تر می‌شود و گذاشتیم نیمه دوم 2 بازیکن دونده‌ترمان به میدان بیایند تا این فشار روی بازیکنان تیم کمتر شود که فکر می‌کنم نگین زندی آن چیزی که ما می‌خواستیم را اجرا کرد.

فوتبال بانوان مریم ایراندوست

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان مریم ایراندوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: میزبانی تایلند عالی بود

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به ریاست مهدی تاج در بانکوک تشکیل جلسه داد. تاج در این جلسه دقایقی با اعضا صحبت کرد و گفت: در ابتدا می‌خواهم به هر دو تیم فینالیست رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تبریک بگویم و به ازبکستان و تاجیکستان هم به دلیل تیم.های قوی که داشتند تبریک می‌گویم.

وی افزود: امیدوارم فینال و بقیه مسابقات به بهترین شکل به انجام برسند. از صمیم قلب از فدراسیون فوتبال تایلند و همکارانم در کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت تلاش های گسترده و میزبانی خوب تقدیر و تشکر می‌کنم.

تاج افزود: جام ملت‌های آسیا یک مثال خوب دیگر از رشد و شکوفایی در فوتسال آسیاست. مفتخرم اعلام کنم ما در نحوه برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی تصمیم گیری خواهیم کرد. این تصمیمات و تغییرات متضمن درخشش تیم‌های آسیایی در عرصه جهانی است و رشد فوتسال و فوتبال ساحلی در قاره ادامه دار خواهد بود.

وی همچنین عنوان کرد: خوشحالم اعلام کنم فوتبال ساحلی و فوتسال جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و تیم‌های آسیایی هم درخشش زیادی در این مسابقات داشته و دارند. همزمان مسابقات در سطح جهانی، سیمنارها و دوره‌ها مورد حمایت ماست. در بخش داوران، تیم ها و بازیکنان مشخص است که آسیا در فوتسال طلایه دار است.

تاج در پایان گفت: اطمینان دارم به کمک به فدراسیون‌های عضو در این حوزه به پیشرفت ادامه خواهیم داد تا استانداردهای موجود را ارتقا دهیم. امروز در جلسه مشتاقانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم. الان تریبون را برای حضور و غیاب به معاون دبیرکل کنفدراسیون واگذار می کنم.

پس از صحبت‌های تاج، اعضای کمیته به تبادل نظر با یکدیگر پرداختند و در نهایت تصمیماتی کلیدی را در جهت تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!