Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جهادی شهید سلیمانی احمدی در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)،نسبت به آزادی مادر در بند زندان به دلیل بدهی مالی، و همچنین ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای زن نیازمند اقدام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید سلیمانی مسئول گروه جهادی شهید غبیب الله سلیمانی در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: به کمک خیرین یک روز قبل از ولادت حضرت فاطمه (س) شاهد آزادی مادری دربند زندان بودیم که به دلیل بدهی مالی در زندان بود که توانست به آغوش خانواده و فرزندانش برگردد و همچنین ساخت یک باب سرویس بهداشتی و حمام نیز برای یک زن نیازمند در همین ایام توسط گروه جهادی شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: گروه جهادی شهید سلیمانی با هدف اقدامات جهادی و کمک های مومنانه و اقدامات فرهنگی و مذهبی از سال ۹۸ فعالیت خود را شروع کرد کمکهای مومنانه از قبیل توزیع بسته های غذایی و بهداشتی و در بحث عمرانی تعمیر و بازسازی منزل و ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای نیازمندان می باشد.



سلیمانی در خصوص اقدامات فرهنگی و مذهبی این گروه نیز گفت: برگزاری مراسمات مذهبی دهه محرم، اربعین و برگزاری مراسم شب های قدر و ادعیه و همچنین برگزاری مراسمات ملی از جمله جشن دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این گروه می باشد که در دو سال اخیر توانستیم سوگواری اربعین حسینی را برگزار کنیم که بازخورد خوبی در منطقه احمدی به لحاظ فرهنگی و مذهبی داشته است.

مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی در ادامه گفت: جهت مشارکت بانوان و خانواده ها در این گونه فعالیت ها اقدام به فعال نمودن بخش بانوان گروه جهادی نمودیم و هدف از این اقدام فرهنگ سازی امر کمک به نیازمندان در بین خانواده‌ها و فرزندان می باشد.

وی در پایان ابراز داشت: سعی داریم با تعامل بیشتر با خیرین و ارگان های مختلف در این خصوص گام های موثر و پایدار برداشته برداریم و قطعا هر گونه کمکی در این شرایط سخت اقتصادی باعث کمتر شدن رنج قشر ضعیف و نیازمند خواهد شد. و فعالیت های از این نوع هرچه بیشتر باید در جامعه و توسط مردم شکل گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گروه جهادی شهید فرهنگی و مذهبی سرویس بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی