Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ خبرآنلاین نوشت: دیدارهای خاتمی، روحانی و ناطق نوری، نه یک بار بلکه چندین بار انجام شده و در آینده نیز تکرار خواهد شد.

برخی رسانه های اصولگرا  طی روزهای اخیر ضمن  بازتاب  خبر دیدار بزرگان جریان اصلاحی و اعتدالی، گمانه زنی ها و خبرهای غیررسمی  را نیز درباره محتوای این دیدارها منتشر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری حاکی است، دیدارهای سیدمحمد خاتمی، حسن روحانی، علی اکبر ناطق نوری، سیدحسن خمینی، و اسحاق جهانگیری ، نشست های دوستانه ای است  که پیش از این نیز به صورت ادواری انجام می شده است.

خبرآنلاین در ادامه نوشت: برخلاف برخی خبرهای منتشر شده ، این دیدارها، نه یک بار بلکه چندین بار انجام شده و در آینده نیز ادامه داشته و تکرار خواهد شد. طبق انتظاری که از دیدارهایی در این سطح وجود دارد، مسائل مهم کشور و نظام  در آن ها مطرح  و مورد تبادل نظر حاضران قرار می گیرد.  اما تصمیم جناحی یا جبهه ای خاصی اتخاذ نشده و نخواهد شد.

برخی ادعاهای  مطرح شده پیرامون محتوای این دیدارها، از جمله «تصمیم سیدمحمد خاتمی برای انتشار نامه ای سرگشاده»،  کذب محض و بی پایه است .

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا حسن روحانی سید محمد خاتمی علی اکبر ناطق نوری سیدمحمد خاتمی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دستور آتش بس بین پرسپولیس و سپاهان از سمت سیاوش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

طی این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، حاشیه‌های فراوانی به وجود آورد و باعث شد بیانیه های زیادی منتشر شود. سیاوش یزدانی با انتشار پستی در اینستاگرام خواستار آتش بس بین دو تیم شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902988

دیگر خبرها

  • هنرمندان اردکان در فرهنگسرای خاتمی گردهم آمدند
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • عکس| دستور آتش بس بین پرسپولیس و سپاهان از سمت سیاوش
  • گردآوری دانشنامه شیراز در هفت جلد
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند