Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - علیرضا میر بهاءالدین گفت: سه هزار و ۶۶۴ نفر درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان از ۲۶ دی تاکنون از سوی نیروهای جمعیت هلال احمر امدادرسانی شده اند.

او گفت: همچنین در این مدت ۴۲۸ نفر سیلزده در جنوب سیستان و بلوچستان در چادرهای امدادی جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان توزیع ۹۹ دستگاه چادر امدادی، ۳۹۵ تخته موکت، ۹۲۹ تخته پتو و یک‌هزار و۵۲۱ کیلوگرم نایلون را از جمله اقلام توزیع شده بین سیلزدگان این استان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: همچنین در این مدت ۱۷۶بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۶هزار و ۲۵۰ قوطی کنسروجات، افزون‌بر ۶ هزار قوطی کنسروجات، سه هزار و ۹۲۶ کیلوگرم برنج، ۱۶۷کیلوگرم قند و شکر، ۱۳۴کیلوگرم چای و سایر اقلام توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بین آسیب دیدگان توزیع شد.

میربهاء الدین گفت: امدادرسانی این مدت توسط ۷۱۱نفر روز نیروی نجاتگر هلال احمر در قالب ۱۵۳ تیم با بکارگیری ۱۴۱ خودرو در سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند.

او افزود: همچنین در این مدت ۱۶ نفر گرفتار در سیلاب در مناطق آسیب دیده و سخت گذر در شهرستان دلگان و هامون نجات یافتند.

مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین یک سورتی پرواز برای انتقال اقلام امدادی در شهرستان دلگان انجام شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی

به گزارش صدای ایران از ایسنا، محمودی، رئیس سازمان امداد ونجات، گفت: ۶ استان کشور شامل خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، البرز، لرستان و اصفهان، امروز تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: عملیات امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در ٣ استان که بارش‌ها منجر به آبگرفتگی شده، با اعزام تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر آغاز شده است.

به گفته محمودی؛ در استان البرز که با بارندگی در کل استان و آب گرفتگی در معابر اشتهارد مواجه هستیم، امدادرسانی با اعزام یک تیم امدادی جهت تخلیه آب منازل در حال انجام است. در استان ایلام نیز تخلیه آب ٣۵ خانوار متأثر از سیل در سطح شهر انجام شده است که با توجه به تهدیدات، تخلیه روستان تختان در این استان در اولویت قرار دارد. همچنین در استان چهارمحال و بختیاری بارندگی به صورت پراکنده و در کوه رنگ شدیدتر می‌باشد که آب گرفتگی سیاه چادر‌ها منجر به اعزام ۴ تیم عملیاتی به مناطق متأثر از حادثه شده است. امدادرسانی در این مناطق ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: شهروندان از تردد و توقف در مسیر‌ها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها در این استان‌ها خودداری کنند؛ و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال‌احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • خطر در کمین کشور؛ ابر بارش در ۲۱ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی به افراد متاثر از بارندگی و آبگرفتگی‌ها در خوزستان