Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:34:21 GMT

پلمپ ۱۰ منزل خرده‌فروشان مواد مخدر در آبیک

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۱۹۴۴۰

پلمپ ۱۰ منزل خرده‌فروشان مواد مخدر در آبیک

سرهنگ بهروز لامعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با همکاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک، از حدود سه ماه پیش شناسایی منازلی که خرید و فروش و مصرف مواد مخدر در آنها صورت می‌گیرد، با قوت آغاز شده و با قدرت ادامه دارد.

وی افزود: طی این مدت، طبق گزارش‌های واصله از مردم و پیگیری نیروی انتظامی شهرستان آبیک ۱۰ باب منزل مسکونی که خرید و فروش و مصرف مواد مخدر در آنها انجام می‌شد، شناسایی و با اقدامات و عملیات پلیسی و همچنین با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک این منازل پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک ادامه داد: با پلمپ ۱۰ منزل مسکونی، ۱۶ نفر دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان آبیک منتقل شدند.

.
لامعی اضافه کرد: از مردم شهرستان آبیک درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد مشکوک در خصوص فروش و توزیع مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر خرد و کلان و اقدامات نیروی انتظامی شهرستان آبیک در مبارزه با مواد مخدر با قوت و قدرت ادامه دارد.

کد خبر 5407845

منبع: مهر

کلیدواژه: قزوین مواد مخدر قاچاق بارش برف برف و کولاک بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه برف و یخبندان برف روبی خطبه های نماز جمعه سیل کرمان آمار کرونا اردبیل امداد رسانی عکس استانها شهرستان آبیک مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۱۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد