Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین خبرها از اردوی تیم ملی فوتبال زنان حاکی از ابتلای 4 بازیکن کلیدی تیم به ویروس کرونا است.

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته خبری ناگهانی از اردوی تیم ملی فوتبال زنان مخابره شد که تست کرونای فاطمه علیپور سرپرست تیم مثبت شده و قرار است بازیکنان براساس پروتکل‌ها، 72 ساعت تا بازی حساس با چین‌تایپه تست بدهند تا شرایط کرونا در اردوی تیم ملی فوتبال زنان مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با انجام تست‌ها که پاسخ آن صبح امروز مشخص شد، 4 مبتلای به کرونای دیگر در اردوی تیم ملی زنان مشخص شد و آن‌ها به ایزوله رفتند؛ ثنا صادقی، نگین زندی، سمانه چهکندی و مرضیه نیکخواه در کنار فاطمه علیپور که دیروز تست آن مشخص شده بود، 5 کرونایی تیم ملی فوتبال زنان ایران هستند.

 

فریناز فهیمی پور پزشک تیم ملی فوتبال زنان در این‌باره توضیح داد: با توجه به پروتکل های کنفدراسیون فوتبال آسیا، 72 ساعت قبل از هر مسابقه تیم های باید تست PCR بدهند؛ برهمین اساس روز گذشته (دوشنبه 4 بهمن ماه) از تمام اعضای تیم ملی فوتبال تست کرونا گرفته شد و امروز صبح از سوی مسئولین برگزار کننده مسابقات جام ملت های آسیا اعلام شد که تست 4 بازیکن ایران مثبت است.

 

وی افزود: 5 کرونایی در اتاق‌های خود ایزوله شدند؛ در حال حاضر با توجه به پروتکل های موجود به مدت 7 روز این بازیکنان در قرنطینه هستند و از روز چهارم به بعد در صورت عدم وجود علامت، روز هفتم تست مجدد از آنها گرفته می شود.

 

پزشک تیم ملی فوتبال زنان در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: بقیه بازیکنان در سلامت کامل به سر می‌برند و طبق پروتکل‌ها در زمان‌های از قبل تعیین شده، اگر علامت‌دار باشند، از آنها تست PCR گرفته می شود؛ در غیر این صورت اقدامی در این خصوص انجام نخواهد گرفت.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان تیم ملی فوتبال زنان اردوی تیم ملی پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند

تیم فوتبال زنان بارسلونا برای چهارمین بار متوالی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

به گزارش فارس،‌ تیم فوتبال زنان بارسلونا در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی به برتری 2 بر صفر رسید و راهی فینال شد.

آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن سال فوتبال زنان در این مسابقه گلزنی کرد و مورد توجه اسطوره‌های آبی‌اناری‌ها مثل کارلس پویول نیز قرار گرفت.

تیم فوتبال زنان بارسلونا که در 3 سال قبل توانسته 2 بار فاتح اروپا شود، برای چهارمین بار متوالی راهی فینال شد.

در حالی که تیم فوتبال مردان بارسلونا شدیداً با مشکل مالی روبه‌رو و از رقیب خود یعنی رئال مادرید بسیار فاصله گرفته است ولی فوتبال زنان بارسلونا سلطه‌ای فوق‌العاده توانسته بر روی فوتبال اروپا ایجاد کند.

زنان بارسلونا امسال برای پنجمین بار متوالی قهرمان لالیگا خواهند شد و قرار است برای سومین بار نیز فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند.

دیگر دیدار نیمه نهایی فرداشب میان لیون و پاری سن ژرمن برگزار خواهد شد. دیدار رفت با برتری 3 بر 2 لیون به پایان رسیده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دروازه بان فوتبال زنان آمریکا (عکس) فوتبال زنان (عکس)

دیگر خبرها

  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا