Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: برابر اعلام سازمان هواشناسی کشور مبنی بر نفوذ سامانه بارشی همراه با بارش برف در جاده‌های نیمه غربی و مرکزی و شمالی کشور و نشان هشدار در سطح نارنجی از سوی این سازمان، از روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۶ تا روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۸ این سامانه بارشی جاده‌های این استان‌ها را فرا می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس شرایط مناسبی برای سفرهای بین شهری در این استان‌ها وجود نخواهد داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بارش برف و باران، افزایش لغزندگی سطح راه، کاهش میدان دید رانندگان شرایط متفاوتی را در جاده‌ها ایجاد می‌کند.

شیرانی بیان کرد: رانندگی در این شرایط مستلزم رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتر و همچنین حفظ فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی به منظور پیشگیری از تصادف است.

وی ادامه داد: برای رانندگی در این ایام در جاده‌ها همراه داشتن تجهیزات زمستانی از قبیل زنجیر چرخ در خودرو الزامی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به محورهای اصلی که مسدود هستند، گفت: در کردستان محور دهگلان - حسین آباد، سقز و مریوان در کرمان محور ریگان - ایرانشهروشهداد، نهبندان، در هرمزگان محور بندرخمیر، بندرلنگه و در لرستان محور خرم آباد.پلدختر مسدود هستند.

وی با اشاره با محورهای فرعی دارای انسداد فصلی گفت: در همدان محور گنج نامه، تویسرکان، در کردستان محور سروآباد، پاوه، در کهگیلویه و بویر احمد محور سی سخت، پادنا، در اردبیل محور پونل، خلخال، در البرز محور هشتگرد، طالقان و در مازندران محکر وازک، بلده لاسم مسدود است.

شیرانی با اشاره به محورهای مسدود فرعی گفت: در کرمان محور قلعه گنج. رمشک، در سیستان و بلوچستان محور میل نادر، سفیدآبه، در هرمزگان محور زیاتعلی، فاریاب و در سمنان محور دیواج، گلوگاه مسدود هستند.

کد خبر 5408539 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت راهها شهرداری تهران شورای شهر تهران پلیس راهور روز مادر خط ویژه کمیته امداد امام خمینی مهدی چمران زنان آلودگی هوا آتش نشانی روز زن آتش سوزی گردشگری وضعیت معابر جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان در اطلاعیه ای از مسدود شدن یکی از محورهای روستایی در بخش ساردوییه جیرفت خبر داد و گفت: چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه عملیات انفجار در محور روستایی دولت آباد بهراسمان از بخش ساردوییه در محدوده معروف به سیمانی بین ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۶ انجام می شود.

در این اطلاعیه با توجه به عملیات انفجار به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری، بازگشایی و احداث مسیر از کلیه کاربران جاده ای به خصوص مردم ساکن در منطقه بیان شده خواسته شده است در ساعات گفته شده از تردد در این محور جدا خودداری کنند.

 محور فوق پس از انفجار تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد؛ ضمن اینکه مسیر اسفندقه _ رودخانه کمال به عنوان محور جایگزین نیز اعلام می شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور