Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@03:14:27 GMT

شستا و بانک رفاه تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۶۴۰۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین؛ این تفاهم‌نامه توسط «علی رستمی» مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و «اسماعیل للـه‌گانی» مدیرعامل بانک رفاه کارگران امضا شد.

علی رستمی مدیرعامل شستا، در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌ها و طرح‌های توسعه‌ای شستا گفت: این تفاهم‌نامه با هدف ارتقای سطح همکاری مشترک، تامین اعتبار پروژه‌ها، حمایت و پشتیبانی از تولید ملی، کمک به اشتغال‌زایی و تسهیل ارتباط میان طرفین در حوزه ارائه خدمات بانکی و مالی میان دو مجموعه‌، منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شستا اختصاص تسهیلات برای پروژه‌های توسعه‌ای شستا و تامین سرمایه در گردش جهت خرید و تامین مواد اولیه واحد‌های تولیدی توسط بانک رفاه را از اولویت‌های این تفاهم برشمرد و افزود: هر دوطرف پتانسیل‌های بالایی در جذب سرمایه‌گذار و شرکای تجاری داخلی یا خارجی دارند و باید از ظرفیت‌های هر دو طرف بیشترین بهره‌برداری صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه جایگاه اقتصادی و گستردگی حوزه‌های فعالیت شستا به عنوان یک هلدینگ اقتصادی و استراتژیک بر کسی پوشیده نیست افزود: یقین دارم گسترش، شکل گیری و توسعه صنایع و شرکت‌های تابعه شستا می‌تواند این شرکت را به یکی از قطب‌های تولید و صادرات در منطقه تبدیل کند.

رستمی با بیان این نکته که حمایت از تولید باید یک کار همیشگی باشد، اضافه کرد: این حمایت نیز با تامین نقدینگی واحدهای تولیدی امکان پذیر است و بانک ها و سرمایه‌گذاران به عنوان شرکای تجاری در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کنند.

مدیرعامل شستا، حمایت از صنایع تولیدی کشور را باعث ایجاد اشتغال و برقراری امنیت اجتماعی دانست و افزود: این لبیکی به فرمان مقام معظم رهبری در حمایت از جهش و رونق تولید در کشور است..

در ادامه جلسه اسماعیل لـله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه با اشاره به تعاملات مالی و خدمات بانکی میان شستا و بانک رفاه افزود: براساس این تفاهم نامه و در راستای افزایش تعاملات و همکاری‌های فی ما بین، میز ویژه شستا و شرکت‌های تابعه آن در مجموعه بانک رفاه تشکیل شده است.

وی افزود: با تشکیل این میز تخصصی و ایجاد کارگروه‌های تخصصی در بانک و شرکت‌ها، سرعت سرمایه‌گذاری‌ها و ارائه خدمات به شستا و شرکت‌های تابعه سرعت خواهد گرفت.

مدیرعامل بانک رفاه با تاکید بر لزوم توجه استراتژی جدید بانک رفاه در افزایش تعامل با شرکت‌ها  گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مختلف بانک رفاه در خصوص تامین منابع می‌توان اعتبار مورد نیاز جهت توسعه پروژه‌ها را با بهترین شرایط ممکن تامین کرد.

للـه‌گانی با بیان اینکه امروز برای بانک رفاه روز مهمی است افزود : با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های شستا و شرکت‌های تابعه می‌توانیم علاوه بر سرمایه‌گذاری توسط منابع بانکی در جهت جذب سرمایه‌های خارجی هم اقدامات مهمی انجام دهیم.

وی همچنین ارائه خدمات صرافی، منابع ریالی، فروش سهام به شستا و شرکت‌های تابعه را از دیگر خدمات بانک رفاه به شستا برشمرد و افزود: ما در بانک با تشکیل اداره تخصصی حوزه سرمایه‌گذاری تلاش کردیم تا خواسته‌های مجموعه شستا را در سریع‌ترین زمان ممکن برآورده سازیم.

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت‌سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) و بانک رفاه کارگران توسط مدیران عامل دو مجموعه امضا شد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد اسماعیل لله گانی بانک رفاه کارگران (هولدینگ) شستا علی رستمی بانک رفاه اسماعیل للـه‌گانی بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط مدیرعامل جدید تیپیکو منصوب شد بازدید مدیر عامل شستا از پالایشگاه روغن سازی ایرانول در آبادان بازدید رستمی از شرکت‌های تابعه برای رفع موانع تولید شستا پارچه ایربگ تولید می کند! افزایش ۶۵ درصدی درآمدهای عملیاتی نماد چکاوه کارگزاری بانک رفاه کارگران؛ دومین کارگزاری برتر بانکی بازار سرمایه ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها ۲۸ محصول بایوتک در کشور تولید شد آخر هفته به استان های غربی و شمالی نروید دولت در تامین ارز مشکلی ندارد شستا و بانک رفاه تفاهم نامه همکاری امضا کردند ساخت سالانه یک میلیون مسکن ممکن است؟ دولت سهام ایران خودرو و سایپا را واگذار می کند گمانه زنی یارانه جدید؛ از ۱۳۰ تا ۵۰۰ هزار تومان قیمت چای ساز (جدول) پاسخ جهرمی به حواشی سفر رییسی به روسیه افتتاح غیر حضوری حساب در موسسه اعتباری ملل برخورد قانونی با صادرکنندگان کارت واکسن تقلبی حکم بدوی پرونده پلاسکو صادر شد مردم منتظر خبرهای خوب باشند ابلاغیه جدید بورس کالا + جزییات راه‌ اندازی قرارداد آتی «زعفران نگین» تحویل اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ وعده بهبود سرعت اینترنت به این زودی‌ها محقق نمی‌شود قیمت موتورسیکلت (لوکس ترین ها / جدول) شرکت های دارویی وارد حوزه تولید غذا شوند بابت واکسن آسترازنکا پولی نداده ایم تولید برق هسته ای به ۱۷ هزار مگاوات می رسد جزییات آخرین آمار کرونایی‌ ها در سمنان قیمت دلار و یورو سه‌شنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در تهران بی اثر شدن واکسن کرونا در مبتلایان به سرطان حق رای ایران در سازمان ملل دوباره فعال شد شرط ۳ میلیارد دلاری اکسیر جوانی شهرداری ۲۸ هزار میلیارد تومان از توسعه شهر درآمد کسب می کند افزایش بستری‌ های کرونایی در اردبیل رکورد جدید افزایش قیمت گندم در بازارهای جهانی احتمال ابتلای همه افراد به سویه اومیکرون قیمت یخچال (گران‌ قیمت‌ ترین / جدول) ممنوعیت عضویت اعضای غیرموظف هیات‌ مدیره در بیش از ۳ شرکت نوبت به قطعی گاز شهرک‌ های صنعتی رسید کاهش ارزش یورو در برابر ارزهای مرجع در آستانه آغاز پیک ششم کرونا هستیم سقوط ۲۱هزار واحدی شاخص کل بورس در پایان نیمه اول معاملات رد پای سازمان بورس در افت بازدهی صندوق ‌های درآمد ثابت روند افزایشی قیمت نفت از سر گرفته شد چرا تلاش‌ ها درباره کودکان کار و متکدی به نتیجه نرسیده است؟ رکورد تولید لباسشویی در ایران شکسته شد! اسقاط صوری خودرو! آغاز ثبت نام برای فروش فوق‌العاده ایران خودرو + لینک و جزییات اثربخشی ورزش بر کاهش پیری جیپ رانگلر یا تویوتا ۴ رانر؟ اجرای سامانه ملی میترینگ فرآورده های نفتی برنامه دولت برای قیمت خودرو چیست؟ تور آلانیا چند؟ ( جدول ) بررسی واکسیناسیون کرونا در ایران و جهان تا امروز وعده عجیب وزیر درباره تولید خودرو حداقل دریافتی کارمندان در سال بعد چقدر است؟ DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شستا علی رستمی بانک رفاه اسماعیل للـه گانی شستا و شرکت های تابعه بانک رفاه کارگران بانک رفاه تفاهم نامه ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب امضا می‌شود

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از امضای ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی این شرکت در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محمد گلستان‌باغ با بیان اینکه مجوز امضای ۷ قرارداد تولید بار اول به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران صادر شده است، گفت: با امضای این قراردادها مجموع قراردادهای تولید بار اول مناطق نفت‌خیز جنوب به رقمی حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی با اشاره به تحول مناطق نفت‌خیز جنوب در حوزه پژوهش و به هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری، افزود: تحقق این موضوع، اثرگذاری بالایی در شبکه زیست‌بوم نوآوری کشور داشته است و بی‌شک این رویداد بین‌المللی فرصت ارزشمندی در حوزه توسعه همکاری‌ها و نهادی‌سازی مذاکره‌ها منتهی به قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و مراکز علمی تحقیقاتی است.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، بیان کرد: جهش اقتصادی و تولید از درگاه دانش‌بنیان‌ها، مراکز علمی و تخصصی می‌گذرد و مشارکت جمعیت متخصص و نخبگانی مردمی حوزه صنعت به همین منظور اهمیت بسیاری دارد که باید بیش از پیش توجه شود.

گلستان باغ ادامه داد: در دو ماه نخست امسال تعداد ۸ قرارداد پژوهشی به ارزش حدودا ۳۵ میلیارد تومان امضا شده و ۸ بسته قرارداد پژوهشی نیز به ارزش حدودی ۷۰ میلیارد تومان با مراکز دانشگاهی، پژوهشی و دانش‌بنیان در دست اقدام قرار دارد که برنامه‌ریزی لازم برای امضای این قراردادها در خردادماه امسال انجام شده است.

وی در پایان گفت: عملکرد شاخص دو ساله گذشته شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حوزه پژوهشی و فناوری با انتخاب شرکت برتر کشور در حوزه قراردادهای تولید بار اول و شرکت برتر در سطح وزارت نفت در حوزه قراردادهای پژوهشی و فناوری بدون شک جز با تلاش و پیگیری همه مدیران و همکاران فعال در حوزه پژوهش و کارگروه‌های تخصصی در همه مدیریت‌های ستادی و شرکت‌های پنج‌گانه بهره‌بردار حاصل نمی‌شد.

دیگر خبرها

  • ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب امضا می‌شود
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب