Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:36:30 GMT

اعضای دو باند سرقت در خرم‌آباد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۲۹۳۹۱

اعضای دو باند سرقت در خرم‌آباد دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در سطح شهر خرم آباد، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تشکیل تیم‌های ویژه و با تلاش شبانه روزی و اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هشت نفر اعضای دو باند سارق را در خرم آباد شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان، با بیان اینکه در این رابطه ۹۲ مال باخته شناسایی شده‌اند، گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به بیش از ۱۴۰ فقره انواع سرقت اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیری اموال مسروقه شامل، وسایل خانگی، منزل، مغازه، قطعات خودرو، کابل‌های برق و مخابراتی، خودرو، موتورسیکلت و غیره کشف شد.

سردار الهی، با اشاره به اینکه ایجاد نا امنی خط قرمز پلیس است و این فرماندهی با تمام توان با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می‌کند به شهروندان توصیه کرد، در صورت مشاهده افراد و خودروهای مشکوک در مسیر تردد جاده‌های مواصلاتی بلافاصله موضوع از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5408824

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت فرماندهی انتظامی لرستان یحیی الهی بارش برف بوشهر ویروس کرونا برف و کولاک کرمانشاه خطبه های نماز جمعه برف روبی برف و یخبندان سیل کرمان دهه فجر آمار کرونا اردبیل امداد رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۲۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد