Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین نشست معاونان پارلمانی وزارت خانه ها و دستگاههای اجرایی کشور با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور و  حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات در محل وزارت اطلاعات برگزار شد.

سیدمحمدحسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در این نشست به سفر رئیس جمهور به روسیه اشاره کرد و گفت: این سفر بسیار مهم بود و مذاکرات و توافقات بسیار خوبی هم صورت گرفت که در آینده اقتصادی کشور هم  تاثیرات خوبی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: در تمامی موضوعات از جمله اقتصادی، سیاسی و نظامی توافقات برنامه‌ریزی شده خوبی انجام گرفت و اقدامات اجرایی هم در راستای توافقات صورت گرفته آغاز شده است.

وی تاکید کرد: علیرغم سیاه‌نمایی‌ها و حاشیه پردازی ها  که برای زیر سوال بردن سفر مهم رئیس جمهور صورت گرفت نتایج ارزش مندی حاصل شد، دولت همواره وقت خود را صرف خدمت می کند و  دروغ پردازی ها و حاشیه سازی ها در عزم راسخ دولت در پیش برد دیپلماسی اقتصادی خللی وارد نمی‌کند.

حسینی با بیان اینکه دولت و مجلس در یک مسیر ولایی و انقلابی گام برمی دارند، تاکید کرد: نمایندگان مطالباتی از دولت دارند آن هم بر اساس تقاضاهایی است که مردم از نمایندگان پیگیر هستند  و باید با سعه صدر و تحمل و تعامل کار را جلو ببریم.

وی با اشاره به کارهای زمین مانده‌ای که از گذشته در مقابل دولت قرار گرفته؛ گفت: باید از بحث های حاشیه ای پرهیز کرد و با تعامل برای حل مشکلات گام برداریم.

حسینی با اشاره به جلسات متعدد نمایندگان با آیت الله رئیسی اظهار داشت: آقای رئیس جمهور به دیدار با نمایندگان استانها اهمیت خاصی می‌دهند که این در بین روسای جمهور کم نظیر است و تاکنون با 172‪ نماینده پیرامون مسائل ملی و حوزه های انتخابیه جلسه داشته اند.

همچنین در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات هم با بیان اینکه معیار عمل ماست که می تواند میزان معرفت ما با اهل بیت و تسلیم ما نسبت به آنان را نشانگر باشد، گفت: دشمن و استکبار تمام تلاشش را بر فتنه گری علیه انقلاب و نظام به کار گرفته و خواهد گرفت و همیشه با این فتنه ها روبرو بوده و خواهیم بود.

وی افزود: دشمن تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری‌اش را به کار می‌گیرد ولی این توطئه ها با شکست دشمن و سرفرازی ملت روبرو بوده است.

وی ضمن اشاره به تحریم‌‌های حداکثری دشمن گفت: با همه این تحریم‌ها ملت و دولت و رهبری و نظام و نیروهای مسلح با اقتدار و سرفرازی ایستاده اند و کشور هر روز پیشرفت می‌کند.

در این نشست همچنین قاسم جعفری معاون نظارت و هماهنگی و ادیانی معاون تقنینی معاونت پارلمانی و تعدادی از معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در خصوص تعامل سازنده با مجلس مطرح کردند.

گفتنی است پیش از این جلسات معاونان پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی به میزبانی سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و وزارت دفاع و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: حسینی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان

ایسنا/سمنان معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به سمنان به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کرد.

 سید محمدحسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور بدر سفر به سمنان به مقام شامخ شهید گمنام تدفین شده در استانداری سمنان ادای احترام کرد.

 در این برنامه نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان سمنان، شهردار سمنان، مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان و نورانی سرپرست اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، موسوی، شهردار سمنان و ...نیز حضور داشتند.

حضور در نمازجمعه سمنان و میز خدمت، بازدید از چند واحد صنعتی از جمله فروسیلیس سمنان، دیدار با مسوولان استان و....از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهور در سفر امروز به سمنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است