Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا دوازدهمین دوره مسابقه های عملیاتی ، ورزشی و سومین دوره مسابقه های والیبال ساحلی اتش نشانان فرودگاه های کشور با اهدای جوائز به تیم ها و نفرهای برتر در بندرعباس به کار خود پایان داد.

سعید شهبازاصل  مسوول برگزاری این مسابقات گفت:  این دوره از مسابقه ها در دو بخش تیمی و انفرادی ، والیبال ساحلی طی روزهای ۴ و۵ بهمن ماه با حضور ۶۳ آتش نشان در قالب ۲۱ تیم به میزبانی فرودگاه بین المللی بندرعباس برگزارشد و در پایان این نتایج به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درقسمت تیمی،  تیم شیرازمتشکل از مهدی جعفری ، حسن اعتمادی و علیرضا حسین‌زاده در رقابت های تیمی موفق به کسب عنوان نخست این رقابتها شد پس از شیراز آتش نشانان فرودگاه‎های زنجان با ترکیب بهزاد سعیدی، مسعود خان احمد لو و بندرعباس (ب) با ترکیب امیر توسلی ، جعفر بیگدلی و ابراهیم احدی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در قسمت انفرادی نیز مهدی سلیمیان از فرودگاه اصفهان ، محسن میرزایی از فرودگاه اراک و مسعودخان احمدلو از فرودگاه زنجان به مقام اول تا سوم دست یافتند.

همچنین در سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی تیم رامسر با ترکیب عبدا... نعمت فروش ، محمد رضا صدرایی و شعیب فیلی به مقام قهرمانی رسید.

در مراسم پایانی این دوره از مسابقات که با حضور حمید حاجی بیگی مدیر کل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما ، ابوذر ضیایی مدیر کل فرودگاه های استان هرمزگان ، عبدالروف بستگانی رییس هیات والیبال استان هرمزگان و ورزشکاران شرکت کننده دراین دوره از مسابقه ها برگزار شد.حمیدحاجی بیگی مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران،  ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری، کیفیت بالای مسابقات و میزبانی فرودگاه بین المللی بندرعباس، از زحمات مدیرکل، معاونین و پرسنل ایمنی و آتش نشانی فرودگاه بندرعباس قدردانی کرد.
درمراسم پایانی یکی از کارهای ارزشمند که اتفاق افتاد اهدای مدال قهرمانی توسط مهدی سلیمیان از اصفهان  و فرزند شهید به یکی از شرکت کنندگان پیشکسوت از زاهدان بود. که برای نسل امروز ما مثال زدنی است وباید به اینگونه کارهای ارزشی پرداخته شود.

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران آتش نشانی وزارت ورزش و جوانان هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران آتش نشانی وزارت ورزش و جوانان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران آتش نشانی وزارت ورزش و جوانان هرمزگان بندرعباس فرودگاه ها مسابقه ها آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نظر دارد مسابقات لیگ کانون‌های دختر کشورمان (رده سنی زیر ۱۸ سال و زیر ۲۰ سال) را در تیرماه سال جاری طبق جدول سهمیه برگزار کند.   نمایندگان هیات‌های استانی در صورت تمایل می‌توانند تا روز دوشنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی و درخواست میزبانی خود برای هر یک از رویداد‌های کانون‌های دختر زیر ۱۸ سال و لیگ کانون‌های زیر ۲۰ سال دختر را از طریق هیات‌های استان به سازمان لیگ ارسال کنند.   براساس اعلام سازمان لیگ تیم‌ها برای حضور در مسابقات ملزم به اجرای مفاد شیوه نامه به شرح ذیل هستند:   مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال و آخرین آیین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون برگزار خواهد شد.   هر تیم شامل حداکثر ۲۰ بازیکن (زیر ۱۸ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۵ و زیر ۲۰ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۳)، یک مربی، ۲ کمک مربی و یک سرپرست است. (حضور آنالیزور، بدنساز، فیزیوتراپ، پزشک، ماساژور در کنار تیم بلامانع است.)   مربیان تیم باید حداقل دارای کارت مربیگری درجه دو و بازیکنان بایستی ساکن، دانش آموز یا دانشجو استان مربوطه باشند.   مسابقات مرحله مقدماتی با حضور ۴۸ تیم در ۸ منطقه (هر منطقه ۶ تیم) بصورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و نحوه برگزاری ادامه مسابقات با توجه به تعداد تیم‌های شرکت کننده متعاقبا اعلام می‌شود.   اعتراض تیم‌ها باید به صورت مکتوب حداکثر یک ساعت بعد از اتمام بازی به انضمام مبلغ پنج میلیون ریال وجه، تحویل ناظر فنی مسابقه گردد.   مبلغ ورودیه مسابقات ۱۵۰ میلیون ریال است که باید از طریق درگاه بانکی سامانه ملی والیبال واریز شود و کلیه هزینه‌ها اعم از (اسکان، تغذیه، ایاب و ذهاب و ….) بر عهده خود تیم‌ها است.

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست