Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه تعیین تکلیف ۱۰ دستگاه واگن مسافربری موجود در گمرک رازی خوی با حضور رییس کل دادگستری آذربایجان غربی و مقامات مسئول در راستای حمایت از سرمایه گذاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در جلسه شامگاهی کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری که در راستای تعیین تکلیف ۱۰ دستگاه واگن مسافربری موجود در گمرک رازی با حضور دادستان ارومیه و مدیران کل تعزیرات، صنعت، معدن وتجارت، سازمان جمع آوری اموال تملیکی و دو نفر از مدیران بخش خصوصی تشکیل شده بود گفت: باید تمام کارهایی که موجب ارزآوری و ورود سرمایه به داخل و مانع خروج سرمایه از کشور هست را با جدیت و قاطعیت پیگیری و به نتیجه رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عتباتی افزود، برخی از بازرگانان و تجار داخلی در راه جذب سرمایه گذاری خارجی و نیز ارزآوری به داخل کشور کارهای خوبی انجام داده اند اما برخی موانع و مشکلات موجب تضرر آنها و توقف کارهای  تجاری آنها شده است که نیازمند هم افزایی و همکاری دستگاههای اداری برای رفع مشکلات آنهاست.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد، در سال۹۵ بیست دستگاه واگن قطار توسط یکی از بازرگانان خریداری شده که تعداد۱۰ واگن به کشور وارد شده و مورد بهره برداری قرارگرفته است ولی تعداد۱۰ واگن به علت مشکلات موجود و مقررات مربوطه با تاخیر وارد شده که امکان ترخیص آن از گمرک فراهم نشده است و مشکلات متعدد موجب متروکه شدن این واگنها در انبار سازمان جمع آوری اموال تملیکی شده است.

عتباتی با بیان اینکه نظر جمع حاضر در شرایط تحریمی کشور کمک به این شرکت سرمایه گذار و تحویل واگن‌های وارد شده به ایشان می باشد ولی مقررات سازمانی مانع هست که با رایزنی که در حین جلسه با معاون محترم دادستان کل کشور به صورت تلفنی انجام شد مقرر گردید طی مرقومه ای مراتب به حضور ایشان اعلام تا با طرح در کمیته ساماندهی قوه قضائیه تصمیم گیری لازم اتخاذ و این شرکت از مساعدت قانونی بهره مند گردد.

 عتباتی افزود آقای عمرانی معاون محترم  دادستان کل و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قول رفع این مشکل را دادند و به زودی این موضوع حل و ۱۰ واگن متروکه با ناوگان حمل و نقل ریلی کشور اضافه خواهد شد و امیدواریم که در مسیر ریلی شهرستان ارومیه مورد استفاده قرار گیرد.

عتباتی اضافه کرد همچنین نظر مدیر سازمان جمع آوری اموال تملیکی کشور و دبیر ستاد تسهیل رفع موانع اقتصادی کشور که در حین جلسه تلفنی با ایشان رایزنی شد هم در این خصوص مثبت و آماده همکاری لازم هستند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا رئیس کل دادگستری استان سرمایه گذاری گمرک معدن بخش خصوصی سرمایه مشکلات معاون قوه قضائیه اقتصاد مقاومتی ناوگان حمل و نقل قطار واگن دادگستری آذربایجان غربی ناصر عتباتی حمایت از سرمایه گذاری رازی خوی دستگاه واگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است تا سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالین موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، هفته آخر فروردین بود که زمزمه لغو کنسرت‌های بوشهر بر سر زبان‌ها افتاد و بر همین اساس امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی در مصاحبه خود مبنی بر لغو کنسرت‌های موسیقی بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر مشکل برگزار نشدن کنسرت در بوشهر حل شده است؛ زمانی که کنسرت موسیقی لغو می‌شود، رسانه‌ها منتظر واکنش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، در حالی که این وزارتخانه سال گذشته برای برگزار شدن کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان نشان داد که پای مجوزهای صادر شده خود می‌ایستد.

وی افزود: اگر به رویداد و کنسرت موسیقی مجوز می‌دهیم، معتقد هستیم که ابتدا این رویداد در شوراهای کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس مجوز برای آن صادر شود؛ بنابراین پایبند آن هستیم و جای هیچ نگرانی برای برگزاری آن نیست.

مدیرکل دفتر موسیقی خاطرنشان کرد: نهادهای دیگر موظف هستند که مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها مجرای قانونی رویدادها و فعالیت‌های هنری را رعایت و اجرایی کنند و طبق مصوبه‌های اخیر هم این هماهنگی باید به سمت بیشتر شدن پیش برود

از سویی دوم اردیبهشت عبدالرحیم افروغ مدیرکل ارشاد استان بوشهر نیز درباره لغو کنسرت‌ها در این استان گفته بود: لغو کنسرت‌ها موج خبری جدیدی است که در رسانه‌ها به راه افتاده است که خبر جدیدی در آن نداشت. سالن‌های کنسرت استان فعلاً مشغول آماده سازی برای جشنواره خلیج فارس هستند. پس از برگزاری جشنواره کنسرت‌های موسیقی طبق روال گذشته برگزار خواهند شد.

اخیراً آرمان گرشاسبی که مجوزهای لازم را برای برگزاری کنسرت دریافت کرده بود در مرحله بلیت فروشی بدون دلیل قانع کننده‌ای مجوز آن لغو شده است، پس از آن در اردیبهشت قرار بر برگزاری کنسرت معین زد بود که گفته شده است مجوزهای نهایی این کنسرت صادر نشده است.

منبع: فارس

کد خبر 748449

دیگر خبرها

  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود