Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شهرداری تهران در این لایحه پیش بینی کرده که از محل درآمدهای مستقیم حدود ۴۴۵ هزار و ۲۷۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، از محل منابع حاصل از واگذاری دارایی های سرمایه ای حدود ۸۶ هزار و ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و از محل منابع حاصل از واگذاری دارایی های مالی نیز ۳۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و در مجموع ۵۶۸ هزار و ۶۸۵ میلیارد ریال درآمد کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس شهرداری تهران پیش بینی کرده که در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در بخش درآمدهای مستقیم از محل درآمدهای ناشی از عوارض عمومی حدود ۴۰۲ هزار و ۶۴۲ میلیارد و ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، درآمدهای ناشی از عوارض اختصاصی شهرداری ۸ هزار و ۵۸۷ میلیارد و ۳۹۵ میلیون و ۸۰۰ هزار، بهای خدمات و درآمدهای موسسات انتفاعی شهرداری ۷ هزار و ۴۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال، درآمدهای حاصل از وجوه و اموال شهرداری ۱۷ هزار و ۱۳۰ میلیارد و ۹۵۷ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال، کمک های اعطایی دولت و سازمان های دولتی ۴ هزار و ۴۳۳ میلیارد ریال و کمک های اعطایی و دارایی ها ۵ هزار و ۵۰ میلیارد و ۳۹۴ میلیون و ۶۰۰ هزار درآمد کسب کند.

این درحالی است که در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ پیش شده بود که شهرداری تهران از محل درآمدهای ناشی از عوارض عمومی ۲۵۶ هزار و ۷۱۲ میلیارد و ۳۱۶ میلیون و ۴۵۵ هزار ریال، درآمدهای ناشی از عوارض اختصاصی شهرداری ۵ هزار و ۳۸۱ میلیارد و ۲۵۳ میلیون و ۷۶۷ هزار ریال، بهای خدمات و درآمدهای موسسات انتفاعی شهرداری ۶ هزار و ۳ میلیارد و ۹۷۵ میلیون و ۹۱۱ هزار ریال، درآمدهای حاصل از وجوه و اموال شهرداری ۶ هزار و ۴۰۳ میلیارد و ۸۲۵ میلیون و ۵۷۳ هزار ریال، کمک های اعطایی دولت و سازمان های دولتی ۹ هزار و ۶۷۳ هزار میلیارد ریال و کمک های اعطایی و دارایی ها ۲ هزار و ۹۸۱ میلیارد و ۸۰۳ میلیون و ۹۰ هزار ریال درآمد حاصل کند.

با این حساب از محل درآمدهای ناشی از عوارض عمومی به میزان ۱۴۵ هزار و ۹۲۹ میلیارد و ۷۳۵ میلیون و ۴۵ هزار ریال، درآمدهای ناشی از عوارض اختصاصی شهرداری به میزان ۳ هزار و ۲۰۶ میلیارد و ۱۴۲ میلیون و ۳۳ هزار ریال، بهای خدمات و درآمدهای موسسات انتفاعی شهرداری به میزان یک هزار و ۴۲۷ میلیارد و ۵۲۴ میلیون و ۴۸۹ هزار ریال، درآمدهای حاصل از وجوه و اموال شهرداری به میزان ۱۰ هزار و ۷۲۷ میلیارد و ۱۳۲ میلیون و ۱۲۷ هزار ریال و از محل اعئانات، کمک های اعطایی و دارایی ها ۲ هزار و ۶۸ میلیارد و ۵۹۱ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال افزایش مواجه است.

بر اساس این گزارش، شهرداری تهران در لایحه سال آینده در بخش کمک های اعطایی دولت و سازمان های دولتی با کاهش درآمد ۵ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریالی مواجه است.

برچسب‌ها لایحه بودجه شورای شهر شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لایحه بودجه شورای شهر شهرداری تهران لایحه بودجه شورای شهر شهرداری تهران محل درآمدهای کمک های اعطایی شهرداری تهران میلیارد ریال لایحه بودجه هزار ریال دارایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

محمدمهدی اصغری گفت: پرداخت این میزان صدقه نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن(۱۴۰۱) حدود ۲۷ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال صدقه در سال ۱۴۰۱ جمع‌آوری شده بود، ابراز کرد: صدقه‌های جمع‌آوری شده برای خانواده‌های زیر پوشش در زمینه‌های درمان، معیشت، جهیزیه، خرید لوازم منزل، کمک هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان، ساخت و تعمیر مسکن و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد