Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات پهپادی و موشکی یمنی ها علیه پایگاه هوایی الظفره، پنتاگون را نگران جان نظامیان آمریکایی مستقر در این پایگاه کرد. خبرگزاری میزان – وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که عملیات نیرو‌های یمنی علیه پایگاه «الظفره» امارات می‌توانست منجر به کشته شدن نظامیان آمریکایی شود.   به گزارش «وب سایت وزارت دفاع آمریکا»، «جان کربی»، سخنگوی پنتاگون گفت «حمله موشکی یمنی‌ها به پایگاه الظفره در امارات می‌توانست منجر به کشته شدن نیرو‌های آمریکایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»   سخنگوی پنتاگون افزود «من نمی‌توانم بگویم که آن‌ها عمدا دنبال کشتن نیرو‌های آمریکایی بودند؛ اما قطعا الظفره هدف آنان بوده و این امر به تایید سنتکام نیز رسیده است.»   وی همچنین مدعی شد که چنین عملیات‌هایی مستقیما منافع آمریکا را تهدید می‌کنند.   به گفته «کربی»، پنتاگون ضرورت تقویت سیستم دفاع هوایی و موشکی خود در «الظفره» یا جا‌های دیگر مانند عربستان را در چارچوب وضعیت خود در خاورمیانه بررسی می‌کند.   «کربی» در ادامه از توصیه‌های پنتاگون به دولت آمریکا برای بازگرداندن نام «انصارالله» به «فهرست گروه‌های تروریستی» خبر داد.   پیشتر نیز اعلام شد که نظامیان آمریکایی در پی حمله نیرو‌های یمنی علیه خاک امارات از ترس جانشان به پناهگاه فرار کردند. بیشتر بخوانید: حملات یمنی‌ها به ابوظبی و فرار نظامیان آمریکایی به پناهگاه الظفره فرار نظامیان آمریکایی به پناهگاه در پی حمله نیرو‌های یمنی به امارات بیش از ۲ هزار سرباز آمریکایی در پایگاه «الظفره» امارات حضور دارند و این پایگاه به عنوان سکوی پرواز جنگنده‌های آمریکایی در منطقه مورد استفاده قرار می‌گیرد.   نیرو‌های یمنی با فاصله یک هفته، دو بار خاک امارات را هدف حمله موشکی و پهپادی خود قرار داده و به این کشور هشدار دادند که پاسخ به تجاوز به خاک یمن را تا زمانی که امارات در جنگ علیه این کشور مشارکت داشته باشد ادامه می‌دهند.
انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا جو بایدن پنتاگون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نظامیان آمریکایی آمریکا جو بایدن پنتاگون نظامیان آمریکایی نیرو های یمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک سنگین به کفر شوبا حمله کردند.

کفر شوبا نزدیکترین منطقه مسکونی در جنوب لبنان به پایگاه رویسات العلم نظامیان صهیونیست در بلندی‌های مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفر شوبا قرار دارد با وجود اینکه منطقه در حدود هفت ماهه گذشته آماج حملات جنگنده‌ها و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اما مردم مقاوم جنوب حاضر به ترک این مناطق نیستند.

در تازه‌ترین جنایت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک به کفر شوبا حمله کردند در این حمله قاسم اسعد از اهالی کفر شوبا به شهادت رسید......

مصاحبه مردمی

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد
  • حمله بلاروس به اوکراین؟ | ۲ بیمارستان تخلیه شد