Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار عقیلی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در تالار وحدت روی صحنه رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  کنسرت سالار عقیلی، عصر روز سه‌شنبه 5 بهمن با حضور محمود شالویی دستیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی، غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صدا و سیما و مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی در تالار وحدت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کنسرت که به همت بنیاد رودکی و امور زنان و خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گروه موسیقی راز و نیاز متشکل از امیر حوتیان پور (پیانو)، سانوا عندلیبی و امیر حسین طائی (ویولن)، داوود منادی (ویولن سل)، سحاب تربتی (تمبک) و روزبه زرعی (کاخن و سازهای کوبه‌ای)، سالار عقیلی را همراهی کردند.

این کنسرت با اجرای قطعه «تبریز در مه»، از ماندگارترین تیتراژهای مجموعه‌های تلویزیونی، به آهنگسازی بابک زرین بر روی شعری از زنده‌یاد افشین یداللهی آغاز شد.

پس از آن قطعه «حانیه» با دونوازی ویولن سانوا عندلیبی و امیر حسین طائی اجرا شد، «برادر جان» و «چه بگویم» به آهنگسازی فرید سعادتمند قطعات پایانی بخش نخست این کنسرت بودند.

سالار عقیلی بخش دوم کنسرت را با اجرای قطعه «ایران» به آهنگسازی بابک زرین و با شعر افشین یداللهی آغاز کرد. کنسرت با اجرای نوازندگان سازهای کوبه‌ای گروه «راز و نیاز» و اجرای قطعه «سرو زیر آب» ساخته فرید سعادت با شعر عباس محمدی ادامه پیدا کرد.

سپس سالار عقیلی با تبریک روز مادر گفت: « این روز را به خانم ها و مادران ایرانی و مادرانی که دلسوز هستند و قلبشان برای آینده فرزندانشان می‌تپد، تبریک عرض می‌کنم و به همین مناسبت قطعه «مادر» را برای اولین بار روی صحنه به احترام مادران اجرا می‌کنم.»

سالار عقیلی پس از اجرای این قطعه افزود: «هر زمان که برای انسان مشکلی پیش بیاید و اضطراب داشته باشد، هیچ آغوشی گرم‌تر از آغوش مادر برای او نیست؛ امیدوارم که همه مادران سرزمینم سالم و تندرست باشند.»

پس از آن قطعه ماندگار «خوشه چین» به آهنگسازی زنده یاد روح الله خالقی با شعری از زنده یاد کریم فکور اجرا شد.

اجرای قطعه «وطن» یا «ایران جوان» پایان بخش این اجرا بود.

کنسرت سالار عقیلی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر 5 بهمن در تالار وحدت برگزار شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر وزیر فرهنگ و ارشاد مجلس شورای علیرضا قزوه شعر سازمان صدا و سیما فرهنگی هنری زنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی چین زنان سازمان صدا و سیما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تالار وحدت سالار عقیلی اجرای قطعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است

صاحب گل صالحی  اظهار کرد: مسیر ترانزیتی خاش به زاهدان از مسیرهای پرترافیک و پرحادثه سیستان و بلوچستان بوده که همواره سوانح پرشماری در آن رخ داده و تلفات جاده ای آن بسیار دردناک بوده، بنابراین رئیس جمهور و استاندار این استان تأکید ویژه‌ای داشته اند، تا این پروژه با اهمیت زودتر به مرحله اجرا در بیاید.

وی بیان کرد: این قطعه به طول ۴۲ کیلومتر و در فازهای مختلف از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه اجرا می‌شود.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه ۲۰ کیلومتر از این مسیر با تلاش‌های پیمانکار در حال انجام است، ادامه داد: این قطعه با اعتبار اولیه سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و هم اکنون بیش از ۶۰ دستگاه خودرو در مسیر اجرای پروژه فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است