Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – آخرین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار مقابل عراق در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از ساعت ۱۵ امروز (چهارشنبه) با حضور نفرات جدید در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

* اتوبوس تیم ملی ایران ساعت ۱۴:۲۰ وارد مرکز ملی فوتبال شد که خبرنگاران و عکاسان حاضر در تمرین تیم ملی از ساعت ۱۵ برای پوشش خبری اجازه حضور در تمرین را پیدا کردند و ۱۵ دقیقه فرصت پوشش خبری این تمرین را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* کریم باقری مربی تیم ملی که به تازگی در اردوی تیم ملی حاضر شده است، امروز در تمرین تیم ملی حضور داشت. در حالی که وحید هاشمیان دیگر دستیار ایرانی دراگان اسکوچیچ تا زمان حضور رسانه‌ها در تمرین حضور نداشت و به نظر می‌رسید در این تمرین غایب است.

* امیر عابدزاده‌، کریم انصاری‌فرد و پیام نیازمند سه لژیونر حاضر در اروپا که با تأخیر به اردوی تیم ملی رسیدند، پس از پشت سر گذاشتن تست کرونا و منفی بودن آزمایش خود، در تمرین امروز حاضر شدند. همچنین فرشاد فرجی و عارف آقاسی که شب گذشته به فهرست تیم ملی فراخوانده شده‌ بودند، امروز در تمرین حضور پیدا کردند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان در قالب سه گروه تقسیم شدند و به بازی آقا وسط پرداختند. در این بخش از تمرین بازیکنان بسیار شاداب بودند و مدام باهم به شوخی پرداختند.

* مهدی قایدی، شجاع خلیل‌زاده، علی قلی‌زاده، کاوه رضایی و محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکنانی بودند که بیشتر از سایر نفرات با یکدیگر شوخی می‌کردند.

* دراگان اسکوچیچ در تمرین امروز بسیار شاداب بود و در کنار بازیکنان در حال گپ و گفت و خنده بود تا پیش از مصاف با عراق به بازیکنانش روحیه بدهد.

* بازیکنان پس از پشت سر گذاشتن بخش ابتدایی تمرین، زیر نظر مربی بدنساز تیم ملی، در گروه‌های مختلف تمرینات هوازی را انجام دادند.

* علیرضا بیرانوند، امیر عابدازده و پیام نیازمند سه دروازه‌بان حاضر در تمرین نیز زیر نظر مربی دروازه‌بانی تیم ملی به تمرین پرداختند.

* ناظر دیدار ایران و عراق قبل از تمرین در محل مرکز ملی حضور یافت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند

روبرت لواندوفسکی می‌گوید اگر حتی چهار سال بعد هم توپ طلای 2020 را به او بدهند با افتخار آن را قبول می‌کند.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا در مورد عملکرد درخشان خود در سال‌های 2020 و 2021 که در بایرن مونیخ توپ می‌زد، صحبت کرده است.

مهاجم 35 ساله بارسلونا در مورد جایزه توپ طلا صحبت کرده و به اعتقاد او دو ستاره انگلیسی و فرانسوی رئال مادرید و پاری سن ژرمن بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان هستند. لواندوفسکی در مورد درخشش خود در سال‌های 2020 و 2021 صحبت کرده است.

عملکرد درخشان در سال‌های 2020 و 2021

در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، بهترین دوران حرفه‌ای خودم را سپری کردم. اخیراً یکی از دوستانم آماری برایم فرستاد که نشان می‌داد در ۸۵ بازی، ۱۰۰ گل به ثمر رسانده‌ام.

توپ طلای 2021 حق مسی بود

توپ طلای 2021 به حق به مسی رسید، اما هنوز تکلیف توپ طلایِ ۲۰۲۰ مشخص نشده است. دیدم که شایعاتی مبنی بر احتمال دریافت این جایزه توسط من وجود دارد. اگر چهار سال بعد هم توپ طلایِ ۲۰۲۰ را دریافت کنم، ناراحت نمی‌شوم. این یک افتخار برای من خواهد بود و جایزه را می‌پذیرم.

بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا

در حال حاضر کیلیان ام باپه و جود بلینگام از نظر من برجسته‌ترین و بهترین بازیکنان دنیا هستند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند