Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@13:48:12 GMT

اعلام رای ۳ بر صفر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۲۱۱۱

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نوزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» روز چهارشنبه 29 دی ماه با هفت دیدار پیگیری شد.

در این هفته تیم‌های آذرباتری ارومیه و لبنیات هراز آمل در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان در کنترل تماشاگران موفق عمل نکرد و ناظر این بازی بعد از پایان ست دوم، براساس آیین‌نامه اجرایی و انضباطی مسابقات، از ادامه مسابقه جلوگیری کرد و بازی متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا جلسه کمیته انضباطی درباره دیدار نا تمام آذرباتری و لبنیات هراز آمل با حضور اعضا تشکیل شد و پس از قرائت گزارش ناظر و شنیدن صحبت‌های نمایندگان طرفین، رأی به شرح ذیل اعلام شد:

به دلیل به کار بردن الفاظ ناشایست و رفتار دور از انتظار تماشاگران منتسب به باشگاه آذرباتری ارومیه و همچنین انجام ندادن وظایف قانونی از سوی تیم میزبان، با استناد به بند 3 ماده 7 آیین‌نامه انضباطی، نتیجه بازی 3 بر صفر (باخت فنی) به سود لبنیات هراز آمل اعلام می‌شود.

همچنین کمیته انضباطی درباره علیرضا شاه‌علی به دلیل اعتراض به داور، برای نامبرده با توجه به فقدان سابقه، تذکر کتبی در نظر گرفت.

دیگر پرونده بررسی شده در کمیته انضباطی از سری رقابت‌های هفته ششم دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های ایران بود، درباره حواشی دیدار سایپا - راه‌یاب ملل مریوان و رفتار به دور از انتظار بابک امیری در هفته نوزدهم لیگ برتر که کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به دلیل فقدان سابقه این بازیکن در کمیته انضباطی، برای امیری تذکر کتبی در نظر گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون لیگ والیبال والیبال ایران کمیته انضباطی آذرباتری ارومیه مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض پرسپولیس به جریمه ۶۰ میلیونی در کمیته استیناف رد شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی بدلیل نشر اکاذیب از طریق انتشار مطالبی قبل از بازی دو تیم با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ صورتحساب امروز کمیته انضباطی برای باشگاه‌ها
  • برنامه ویژه کمیته انضباطی برای ساماندهی سکوهای ورزشگاه‌ها
  • کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت
  • اعتراض پرسپولیس به جریمه ۶۰ میلیونی در کمیته استیناف رد شد
  • حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی
  • ورود مردان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز