Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در ابلاغ وزیر بهداشت خطاب به دکتر محمدی آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در ادامه همچنین آمده است: در این راستا و و با توجه به تعهد، تخصص، و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این ابلاغ وزیر بهداشت آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

دکتر «قباد محمدی»؛ استاد داروسازی متولد سال ۱۳۵۸ در شهرستان اسلام‌آبادغرب است که در سال ۱۳۸۲ در رشته داروسازی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز دانش آموخته شد.

وی سپس در همان سال با کسب رتبه سوم کشوری در آزمون تخصصی داروسازی پذیرفته شد و در سال ۱۳۸۹ در رشته تخصصی فارماسیوتیکس، از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شد.

محمدی که در سال ۱۳۸۹ به عنوان عضو هیات علمی در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کرد، دارای کرسی و مرتبه استاد تمامی در این دانشکده است.

از سوابق اجرایی وی می توان به ریاست دانشکده داروسازی کرمانشاه در سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۱، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۴، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ و معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سال ۱۳۹۶ تاکنون اشاره کرد.

پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۳، چاپ ۵۴ مقاله در مجلات بین المللی دارای IF و چاپ ۳۰ مقاله درسایر مجلات علمی-پژوهشی، استاد راهنمای ۱۸ پایان نامه دکتری عمومی و تخصصی، پژوهشگر دارای شاخص بین المللی اچ ایندکس ۱۸ و عضویت در هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ از جمله فعالیت های علمی وی است.

 رییس بسیج دانشجویی دانشکده داروسازی تبریز، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دبیرهم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و عضو هیات نظارت بر تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جمله فعالیت های فرهنگی دکتر محمدی است.

پیش از این دکتر محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان کرمانشاه بود.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هشت دانشکده پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی، بهداشت، تغذیه، پیراپزشکی و دانشکده پرستاری سنقر و کلیایی دارد.

۸۵ رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقاطع مختلف دایر است که از این تعداد ۱۴ رشته در مقطع PHD (دکترای تخصصی) است و ۲۰ رشته در دستیاری تخصصی، سه رشته دکترای عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)، ۲۵ رشته کارشناسی ارشد، ۲۲ رشته کارشناسی و ۲ رشته کاردانی است.

این دانشگاه همچنین ۴۵۳ عضو هیأت علمی دارد.

۱۱۶ دانشجوی خارجی نیز در رشته‌های دکترای عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

براساس آمارها سالانه بیش از ۸۰۰ مقاله در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تولید و منتشر می‌شود.

برچسب‌ها انتصاب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتصاب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه انتصاب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کرمانشاه در سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه