Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان اظهار داشت: مهم‌ترین حوادث در این بازه زمانی مربوط به آتش سوزی بوده است.

وی با بیان اینکه ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه امروز آتش سوزی زن ۴۸ ساله در شهرضا گزارش شد، افزود: شدت سوختگی این فرد زیاد بود و با درخواست اورژانس هوایی عملیات انتقال این بیمار با همکاری هوانیروز ارتش از پد هوایی منظریه به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان ادامه داد: پایان عملیات امدادرسانی به این بیمار ۱۶ و ۱۰ دقیقه بوده است.

وی همچنین به اعلام حادثه حریق منزل مسکونی در فلاورجان به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۱۶ و ۱۱ دقیقه به اورژانس استان گزارش شده است.

عابدی گفت: در این حادثه دو مرد ۵۴ و ۴۳ ساله که در حال تعمیر موتور در داخل منزل و نزدیک بخاری بودند دچار سوختگی شدند.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی در فلاورجان روستای کرسگان رخ داده است، ابراز داشت: برای امدادرسانی به این حادثه یک کد اورژانس اعزام شد که مصدومان را به بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان منتقل کردند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به انفجار در منزل مسکونی در اصفهان نیز افزود: این حادثه ساعت ۲۰ و ۶ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه کپسول گاز در منزل مسکونی منفجر شده است، تصریح کرد: این حادثه در شاهین شهر خیابان حافظ اتفاق افتاده است.

عابدی با اشاره به اعزام یک دستگاه آمبولانس اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه گفت: مرد ۳۷ ساله در این حادثه دچار سوختگی در اندام شد که به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شد.

کد خبر 5411181

منبع: مهر

کلیدواژه: سوختگی اورژانس اصفهان عباس عابدی مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر ویروس کرونا دهه فجر بارش برف خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا خراسان رضوی واکسن کرونا شیوع کرونا برف و کولاک مشهد عکس استانها اورژانس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری امروز چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک  کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت،  متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید