Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حسین مدرس خیابانی در نشست توسعه شهر زاهدان گفت: به لحاظ محوطه‌سازی، زیباسازی، فضای سبز، نورپردازی و رنگ‌آمیزی اطراف حریم دستگاه‌های اجرایی را به هیچ وجه شهرداری بر عهده نگیرد در واقع جاهایی که برای مردم و ساختمان‌های آنان است اولویت خواهد بود.

او  با اشاره به اهمیت پارک علم و فناوری  گفت: تکثیر سلولی وگسترده پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در تمام نقاط استان و شهرستان‌ها ضروری و دارای اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: به هیچ وجه شهرداری حق آسفالت کردن اطراف هیچ دستگاه دولتی را ندارد در واقع دستگاه دولتی باید از درآمدهای خودش این کار را انجام دهد که این مهم سرویس‌دهی خدمات به مردم را به لحاظ کیفی نشان می‌دهد.

او ادامه داد: در آسفالت کردن معابر هر جا که مردم حضور داشته باشند در اولویت خواهد بود در واقع مناطق پرتراکم و کمتر توسعه‌یافته مدنظر است.

مدرس خیابانی تاکیدکرد: از آسفالت و محوطه‌سازی مهمتر جمع‌آوری نخاله‌های کنار محوطه دستگاه‌های دولتی است در واقع اگر نخاله‌ها در محوطه عمومی شهر بود شهرداری آن را باید جمع ‌کند و اگر کنار دستگاه‌ها دولتی است به آنان مهلت جمع‌آوری این پسماندها را دهد در صورت جمع‌ نکردن نخاله‌ها آن دستگاه مستوجب جریمه شهرداری خواهد شد.

او  خاطرنشان کرد: مردم سیستان و بلوچستان نیز باید در تمیزی شهر مشارکت فعالانه داشته باشند درواقع اگر آن‌ها یک قدم برمی‌دارند دولت و شهرداری باید ده‌ها قدم مثبت بردارد.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مراکز تحقیقاتی جهاد کشاورزی گونه‌های خاص گل و گیاه که با اقلیم منطقه سازگاری داشته باشد را برای ایجاد فضای سبز تعیین کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان توسعه شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان

 رضا شریفی در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: سیستان و بلوچستان در حال صنعتی شدن است و برای سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه در استان، نیازمند مشارکت مردم در همه حوزه‌ها هستیم.

وی افزود: با توجه به اجرای کلان طرح‌های توسعه ای در استان، تربیت نیروی کار ماهر بیش از هر زمانی اهمیت دارد و می‌بایست معدل تخصص کارگران این خطه افزایش یابد.

معاون سیاسی اجتماعی به موضوع اجتماعی سازی امنیت در سیستان و بلوچستان تأکید کرد و ادامه داد: باید بدون هیچ گونه حاشیه و نگاه صنفی، قومی و مذهبی عقب ماندگی‌های استان را جبران کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان