Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد توحیدی در این زمینه اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی «دارلک» این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک وانت پیکان مشکوک شده و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این وانت پیکان، ۸۳۲ عدد رینگ پیستون خودروهای سواری فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند که برهمین اساس این خودرو توقیف و راننده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه این محموله از شهرستان مهاباد به مقصد تهران در حرکت بود، گفت: ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اضافه کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود که بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های مهم پلیس به شمار می‌رود.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5411740

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی قاچاق سرقت خودرو مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه خراسان رضوی برف و کولاک واکسن کرونا مشهد شیوع کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان‌یافته قاچاق دارو، ۲ نفر از عناصر اصلی و توزیع‌کننده خارج از شبکه دارو در مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از شناسایی، متهمان دستگیر شدند و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند.

عتباتی افزود: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده، بزه ارتکابی توسط متهمان را محرز و هر یک از آنان را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد