Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از منابع رسمی پاکستان، ژنرال «قمر جاوید باجوا» امروز(شنبه) با حضور در بخش‌هایی از منطقه مرزی 'تربت' آخرین تحولات مرتبط با امور امنیتی و فرآیند حصارکشی مرزهای مشترک با ایران را مورد بررسی قرار داد.

روابط عمومی ارتش پاکستان نیز شنبه شب اعلام کرد که ژنرال باجوا در جریان سفر به ایالت بلوچستان، تحولات مربوط به حصارکشی مرزها را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه ارتش پاکستان آمده است: فرماندهان نظامی طیف گسترده مرتبط با حصارکشی مرزی را در جریان دیدار با ژنرال باجوا تشریح کردند. اوضاع امنیتی در مرز و ایالت بلوچستان نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پیش تر سخنگوی ارتش پاکستان اعلام کرد که این کشور ۷۱ درصد از طرح حصارکشی مرزهای مشترک خود با جمهوری اسلامی ایران را تکمیل کرده است.

سرلشکر  «بابر افتخار» اواسط دیماه امسال در یک کنفرانس خبری گفت: صلح و امنیت هدف اصلی حصارکشی مرزها است و این طرح به وقت خود ادامه خواهد یافت.

برچسب‌ها کنترل مرزی ایران قمر جاوید باجوا ارتش پاکستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنترل مرزی ایران قمر جاوید باجوا کنترل مرزی ایران قمر جاوید باجوا ارتش پاکستان ارتش پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ژنرال اسرائیلی از سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری برای بمباران تاسیسات اتمی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 اسحاق بریک ژنرال صهیونیست فاش کرده که رژیم اسرائیل یازده میلیارد شِکِل معادل سه میلیارد دلار در نیروی هوایی‌اش برای حمله به تاسیسات اتمی ایران سرمایه گذاری کرده و این حمله قرار بوده در 2009 انجام شود اما به دلایلی که این نظامی ارشد توضیح می‌دهد این حمله در آن زمان انجام نشد و حالا این دلایل برای حمله پیچیده تر شده است. روایت این ژنرال ارتش اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • نقش توسعه مسیر ترانزیتی ریمدان در رقابت گوادر-چابهار چیست؟
  • ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای راه‌های سیستان و بلوچستان نیاز است
  • قتل مشکوک یک اسرائیلی در مصر | ژنرال بلندپایه یا بازرگان؟
  • قتل مشکوک ژنرال اسرائیلی در مصر
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم
  • روایت ژنرال اسرائیلی از برنامه 3 میلیارد دلاری برای بمباران ایران!
  • روایت ژنرال اسرائیلی از سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری برای بمباران تاسیسات اتمی!
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد