Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید رفیعی صبح یک شنبه در نشست خبری کمیته‌های تخصصی دهه فجر خراسان شمالی که در فرمانداری بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مردمی بود و نه حاکمیتی زیرا امام خمینی به مردم باور داشت به طوری که معتقد بود باید به مردم متوسل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه کمیته‌های قرآنی و تشکل‌های دینی و مذهبی ستاد دهه فجر بر عهده این اداره کل است، گفت: طبق بیانات رهبر انقلاب باید به سمت احیا ظرفیت‌های مردمی در بزرگداشت‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی پیش رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در مشهد، افزود: ۳ تیم از خراسان شمالی به این نمایشگاه اعزام می‌شوند تا از محتوا بیان شده بهره برداری کرده و در استان استفاده کنند.

حجت الاسلام رفیعی تصریح کرد: در قالب پویش پرچم افتخار، غرفه‌ای در سطح شهر پیش بینی شده تا مردم این پرچم‌ها را خریداری کرده و استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به همزمانی برخی از مناسبت‌های مذهبی و دهه فجر، گفت: این برنامه با رویکرد دهه فجر برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری طرح ده مسجد ده شب خبر داد و گفت: باید زیرساخت‌های لازم برای فعالیت تشکل‌های مردمی در مناسبت‌های مختلف ایجاد شود.

کد خبر 5412375

منبع: مهر

کلیدواژه: مشارکت مردمی کمکهای مردمی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی دهه فجر مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف کرمانشاه شیوع کرونا خراسان رضوی برف و کولاک واکسن کرونا مشهد همدان خراسان شمالی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل

در اینجا تصاویری از جشن عروسی اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه قاجار را ملاحظه می‌کنید؛ این مراسم در سال ۱۲۷۳ شمسی یعنی درست ۱۳۰ سال قبل برگزار شد.

به گزارش فرادید؛ عزیزالسلطان، ملقب به ملیجک دوم، برادرزادۀ یکی از همسران شاه به نام امینه اقدس بود و در ایام کودکی در نزد ناصرالدین شاه ارج و قرب خارق‌العاده‌ای داشت؛ به طوری که محبت شاه نسبت به او از محبتی که به فرزندان خود داشت بیشتر به چشم می‌آمد.

عزیزالسلطان در سن ۱۶ سالگی با اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه ازدواج کرد؛ جشن ازدواج این دو نفر یکی از مفصل‌ترین و گران‌ترین عروسی‌های آن زمان بود که در کاخ‌های مختلف و به مدت چند روز برگزار شد. در این مراسم اقشار مختلف مردم از درباریان، روحانیون و مردم عادی حضور داشتند.

دو عکس نخستی که ملاحظه می‌کنید در کاخ گلستان گرفته شده‌اند و مربوط به مهمانان درباری و مقامات حکومتی و نزدیکان آن‌ها هستند.

عکس سوم نیز حضور جمعی از روحانیون را در این مراسم نشان می‌دهد. این عکس در عمارت بهارستان گرفته شده؛ همان ساختمانی که بعد‌ها به عنوان مجلس شورای ملی مورد استفاده قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • 7 دلیل که باید به قبرس شمالی سفر کنید
  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل