Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی عبدالخانی به خبرنگار مهر بیان کرد: نشستی با حضور مسئولان و نماینده کارگران شرکت میان آب برگزار شده و مطالبات صنفی کارگران شرکت میان آب مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: در پی تجمع چند روزه کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر میان آب با هدف تحقق مطالبات صنفی، موضوع با جدیت پیگیری و ضمن احصاء خواسته‌ها و طرح و تصویب در کمیسیون کارگری فعالیت در شرکت به حالت عادی برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالخانی افزود: یکی از مطالبات اصلی کارگران عقد قراردادهای مدت دار است که بر اساس پیگیری‌های قبلی و توافقات حاصله با کارفرما مقرر شده که قراردادها متناسب با ماهیت فعالیت و حداقل ۳ ماهه باشند.

رئیس اداره کار شهرستان شوش و کرخه با اشاره به پیگیری برای اجرای طبقه بندی مشاغل اظهار کرد: تشکیل شورای کارگری شرکت میان آب در دستور کار است.

وی یادآور شد: پاداش‌های رفاهی یکی دیگر از مطالبات کارگران شرکت میان آب است که در نشست اخیر این شرکت متعهد به پرداخت آن شده است.

رئیس اداره کار شوش و کرخه در ادامه توسعه صنعت و اشتغال را جز اهداف خصوصی سازی دانست و گفت: پرداخت حقوق کارگران در شرکت میان آب به روز بوده و اعتراضات اخیر به دلیل برخی مطالبات صنفی بوده که به صورت ویژه در حال پیگیری برای اجرایی کردن این مطالبات هستیم.

کد خبر 5412466

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان شوش مطالبات معوق کارگران تمديد قرارداد مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه شیوع کرونا خراسان رضوی برف و کولاک واکسن کرونا مشهد همدان کارگران شرکت میان آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی 85 درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) 15 درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

این شرکت همچنین 10 درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

تیم استقلال از ساعت 17 فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • قراردادهای مهمی در صنعت نفت ایران در راه است
  • خبر خوش برای کارگران/ شکل قراردادهای موقت تغییر می‌کند؟
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود