Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - فردین مهرابیان به خیز دوباره کرونا با سویه امیکرون در گیلان اشاره کرد و از مردم خواست: دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند، دورهمی‌ها را تعطیل کنند و جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند.

به گفته او در حال حاضر ۱۲ شهرستان گیلان در وضعیت زرد، لاهیجان در وضعیت نارنجی و فقط ۴ شهرستان در وضعیت آبی است، در حالیکه در کمتر از یک ماه گذشته همه شهر‌های استان در وضعیت آبی کرونایی قرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تعداد بیماران مبتلا به کرونای بستری در بیمارستان‌های گیلان را ۲۶۳ نفر اعلام کرد که حال ۳۲ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

در شبانه روز گذشته ۱۰۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند.

بیشتر بخوانید

سیر صعودی کرونا در گیلان/ افزایش نگرانی‌ها از شیوع اُمیکرون زنگ خطر آغاز پیک ششم در گیلان به صدا در آمد رنگ بندی کرونایی ۸ بهمن ماه/ وضعیت نارنجی لاهیجان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان می‌گوید: شهروندان همچنین با تزریق منظم و به موقع دز‌های واکسن کرونا به ویژه دز سوم و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌توانند از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دستورالعمل های بهداشتی واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مرعشی، با بیان اینکه استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع نهایی شد، گفت: داروهای مورد نیاز به همراه ۳۸۰ نفر از کادر پزشکی متخصص هلال احمر سه روز قبل از عزیمت اولین کاروان زائران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مکه یک بیمارستان ۶۰ تخت خوابی داریم؛ گفت: این بیمارستان دارای بخش ویژه مجهز و کامل است؛ همچنین یک بخش رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه مجهز، بخش دندانپزشکی و بخش‌های بستری زنان و مردان را هم داریم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در مدینه خدمات در دو درمانگاه ۱۶ ساعته و شبانه روزی انجام می‌شود و همچنین یک مرکز ۱۰ تختخوابی را هم در مدینه داریم.

مرعشی خاطر نشان کرد: در صورتی که به خدمات بستری و اعمال جراحی مختلف نیاز داشته باشیم؛ از بیمارستان‌های عربستان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6091429 علی قدمی

دیگر خبرها

  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • خطری که بازماندگان سرطان سینه را تهدید می‌کند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس