Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا توکل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران انتقال ارزش‌ها و فرهنگ انقلاب اسلامی را به نسل جوان و امروزی ضروری دانست و اتحاد و همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان از دیگر ضروریات عنوان کرد و گفت: امروز مسئولان موظف هستند به کار مردم رسیدگی کنند هرگونه سستی در کار مردم؛ خیانت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است اظهار کرد: ولایت و رهبری یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین عوامل پیدایش و تدوام انقلاب اسلامی است که جوانان و نوجوانان که نسل جدید انقلاب اسلامی هستند باید این را بدانند.

وی گفت: امروز نیز تقویت همبستگی، روحیه انقلابی گری، ایستادگی و استکبارستیزی نیاز اصلی جامعه بوده و همه مسئولین باید با الگوگرفتن از آن، در راستای خدمتگزاری به مردم و ارتقای اقتدار و عزت کشورگام بردارند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون تاکید کرد: در ۴۳ سال گذشته راه عزتمندی که امام راحل نشان داده با صلابت و پر افتخار ادامه داده ایم و با انسجام و وحدت همه توطئه‌های استکبار خنثی و دشمنان ایران خوار و ذلیل شده اند.

سرهنگ توکل افزود: امروز ایران اسلامی به جایی رسید که بدون اتکا به غرب و قدرت‌های بزرگ جهانی به رشد و بالندگی در تمام عرصه‌ها رسیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون تصریح کرد: اراده حضور مردم و تصمیم گیری بر سرنوشت خود از مهمترین دستاوردهای انقلاب است که موجب استقلال و آزادگی ملت شده است.

وی با بیان این نکته که صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی مردم ایران هستند اشاره داشت: همه تلاش بسیج در جهت خدمت و رضایت مردم می‌باشد و در دهه فجر با محوریت ۱۱ مسجد و استفاده از سخنرانان استانی و کشوری با حضور قاطبه مردم انقلابی که شأن و جایگاه شهرستان کازرون در طول تاریخ برجسته بوده ان شاء الله برنامه‌ها را در دهه فجر امسال همراه خواهیم کرد.

سرهنگ توکل استقبال نمادین ورود امام خمینی (ره)، برگزاری جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی به میزبانی مساجد کازرون و با حضور اصناف، خانواده کارگران شهرداری ونیروهای مسلح، بزرگداشت مرحوم آیت الله ایمانی (ره)، ویزیت رایگان درمان، رزمایش کمک مومنانه، شب‌های انقلاب با استفاده از سخنرانان استانی و کشوری، خدمت گروههای جهادی در مناطق محروم، رزمایش کمک مومنانه، برگزاری کرسی آزاد اندیشی، برگزاری جشن بچه‌های کازرون، تجلیل از کادر درمان وحضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه و…که با رعایت کامل موارد بهداشتی انجام خواهد شد را از مهمترین عناوین برنامه‌های اجرایی دهه فجر امسال نام برد.

کد خبر 5412715

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر کازرون سپاه فجر فارس مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا دهه فجر بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه شیوع کرونا خراسان رضوی برف و کولاک واکسن کرونا مشهد همدان انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست