Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:12:13 GMT

فروش اقساطی خودرو تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۷۹۳۵

فروش اقساطی خودرو تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت

به گزارش ایرنا، آیا تا کنون برای شما پیش آمده است که از خودتان بپرسید اگر پول کافی برای خرید نقدی داشتید باز هم به سراغ طرح‌های اقساطی می‌رفتید یا نه؟! ما در اینجا قصد داریم چهار دلیل بیاوریم که خرید نقدی خودرو همیشه بهترین راه و یک استراتژی صحیح نیست. در واقع ما پیش فرض‌هایی را مطرح می‌کنیم که شما با تکیه و استناد به آن ترجیح می‌دهید اقدام به خرید نقدی کنید و دور طرح‌های فروش اقساطی خودرو تحویل فوری خط بکشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نتایج این تصمیمات را بررسی می‌کنیم.

من به اندازه کافی پول نقد دارم که بتوانم هزینه وسیله نقلیه را به طور کامل پرداخت کنم

خرید خودرو با پول نقد می‌تواند تجربه خوبی باشد اگر بتوانید آن را بخرید. این به شما امکان می‌دهد تا خودرو را بدون پرداخت سود و فوری داشته باشید و نگران چیزهایی مانند پرداخت اقساط، زمان تحویل خودرو، دریافت وام برای پیش پرداخت، تعهدات مجموعه فروش اقساطی خودرو و پرداخت ماهانه نباشید.

در این صورت شما با تکیه بر موجودی حسابتان،  خرید نقدی را به فروش اقساطی خودرو تحویل فوری ترجیح می‌دهید، اگرچه وسایل نقلیه گران هستند. در واقع خودرو، دومین چیز گران قیمتی است که پس از خرید مسکن، باید برای تامین مالی آن تلاش کنید.

داشتن پول نقد کافی برای خرید یک وسیله نقلیه عالی است، اما باید در نظر داشته باشید که چه نوع ماشینی را می‌توانید با صرف این مقدار پول تهیه کنید.

در طرح‌های خرید اقساطی مجبور به پرداخت سود هستیم

این شاید بزرگ‌ترین تصور اشتباهی باشد که ممکن است کسی در مورد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری یا دیگر خودروهای ایرانی داشته باشد. شما با صرف یک باره سرمایه خود برای خرید وسیله‌ای استهلاک‌پذیر، موجودی حساب خود را صفر می‌کنید، حتی اگر دو برابر هزینه تمام شده ماشین، سرمایه داشته باشید، باز هم سرمایه خود را نصف کرده‌اید.

سرمایه‌ای که می‌توانستید با آن در طرح‌های اقتصادی زودبازده یا بازارهای مالی سرمایه‌گذاری کنید و به سود برسید.

در حالی که با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو تحویل فوری هم صاحب یک خودرو مدرن و فنی می‌شوید، که این خودروها بازار دست دوم بسیار خوبی دارند و به نوعی سرمایه نقد محسوب می‌شوند، هم موجودی حسابتان را حفظ می‌کنید و می‌توانید با آن سودآوری کنید.

بنابراین شما دو برابر هزینه‌ای که انجام داده‌اید،  سود کرده‌اید. البته ناگفته نماند که بازار خودرو در کشور ما دچار تورم شدید است و خودروی x  میلیون تومانی امروز، سال دیگر x میلیون به توان دو می‌شود، بنابراین نرخ سود شما می‌تواند از دو برابر هم بالاتر برود.

ضمنا مجموعه‌هایی مانند سایا خودرو در طرح‌های فروش اقساطی سایپا تحویل فوری، فروش قسطی ایران خودرو و دیگر خودروهای داخلی و وارداتی، ماشین را با قیمت واقعی عرضه می‌کنند و خبری از سودهای بی‌پشتوانه و کذایی در معاملات با آن‌ها نیست. بنابراین مهم است که با چه مرکزی پشت میز معامله می‌نشینید.

خرید اقساطی خودرو تحویل فوری از سایاخودرو با کم‌ترین پیش پرداخت

اگر متقاضی خرید خودرو اقساطی هستید، گزینه‌های متنوع و زیادی به شما معرفی می‌شوند که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

اما به یاد داشته باشید که آن مرکز باید سابقه کاری روشنی داشته باشد، معاملات موفق بسیاری در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده باشد و حتی یک مورد بدعهدی و نارضایتی از آن گزارش نشده باشد.

حقیقتا پیدا کردن مجموعه‌ای با این شرایط و فیلترهایی که عنوان شد تعداد زیادی از مراکز فروش ماشین قسطی را از دور خارج می‌کند و تعدادی انگشت‌شمار را باقی می‌گذارد.

ما کار را برای شما که با دنبال شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو تحویل فوری هستید، راحت کرده‌ایم و با تحقیق و بررسی فراوان تنها به یک نام رسیده‌ایم: سایاخودرو.

مجموعه‌ای که این روزها در سراسر کشور آوازه آن پیجیده است و چه اقشار کم‌درآمد و چه ثروتمندان ترجیح می‌دهند از امتیازات و خدمات این مجموعه برای ماشین‌دار شدن استفاده کنند.

شرایط خرید اقساطی خودرو از سایا خودرو

با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو تحویل فوری که از سوی سایا خودرو ارائه می‌شود، از مزایا و شرایط زیر برخوردار خواهید شد:

خرید خودرو با قیمت واقعی

ثبت سند خودرو بت نام خریدار پس از طی شدن مراحل معمول اداری

امکان خرید اقساطی خودروهای تولید کمپانی‌های ایرانی نظیر ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، بهمن موتور، پارس خودرو و ...

امکان خرید اقساطی خودروهای خارجی

ارائه مشاوره رایگان به خریدار پیش از خرید توسط کارشناسان خبره

تنظیم قراردادهای شفاف

امکان تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری و نیز تعیین مدت بازپرداخت با نظر او

امکان شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو تحویل فوری با کمترین پیش پرداخت

عمل به تمامی تعهدات مندرج در قرارداد از سوی فروشنده

برچسب‌ها قیمت خودرو خودرو آگهی بازرگانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیمت خودرو خودرو آگهی بازرگانی قیمت خودرو خودرو آگهی بازرگانی فروش اقساطی خودرو تحویل فوری خرید اقساطی خودرو شرکت در طرح داشته باشید پیش پرداخت خرید نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مالیات بر عایدی سرمایه از نقل و انتقال طلا، به معنای سرمایه‌ای بودن طلا از نگاه مصوبه اخیر مجلس است؛ اما به واقع جامعه‌ای که برای حفظ اندک سرمایه‌های خود در مقابل تورمی که دولت در ایجاد آن بی تاثیر نبوده است، با این سوال مواجه شده که چرا باید چنین مالیاتی پرداخت کند؟ برخی در این بین مدعی اند که اجرای این مصوبه اولین ضرر بزرگ را به بازار طلا خواهد زد.

انتخاب در گزارشی نوشت: محمدولی، کارشناس صنعت طلا، درباره مصوبه اخیر مجلس مبنی بر اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از نقل و انتقال طلا گفت: این مصوبه فعالیت بازار را کند می‌کند و مصرف‌کننده دیگر تمایلی ندارد به سمت طلا بیاید. الان هم اگر مردم طلا می‌خرند، خواهان حفظ ارزش پول خود هستند و بعضا این خرید را مورد استفاده شخصی نیز قرار می‌دهند. این اتفاق که بیفتد، دیگر به سمت خرید طلا هم نمی‌آید و رونق بازار بسیار کم می‌شود. مردم به سمت و سوی طلای آبشده و دست دوم می‌روند که در آن صورت تولید طلا در کشور به شدت کاهش پیدا می‌کند.

وی در ادامه درباره ابهام اخذ مالیات از طلا اشاره کرد: مشخص نیست منظور از مالیات بر طلا چیست؛ آیا منظور متقاضیان عادی است؟ یا اینکه مالیات بر همکاران ما در واحدهای صنفی بر روی حجم قابل توجه اخذ می‌شود؟ مالیات مشخص نیست بر چه بخشی اعمال می‌شود. اگر بر واحدهای صنفی باشد، همکاران ما در حوزه شفافیت باید فعال باشند و در مقابل قانون اطاعت کنند، اما همکاران ما بحث مالیات را همین الان هم پرداخت می‌کنند؛ چه مالیات بر مشاغل و چه مالیات بر ارزش افزوده که عموماً پرداخت می‌کنند. ممکن است برخی مالیات واقعی را پرداخت نکنند، اما بیش از نود درصد مالیات پرداخت می‌کنند. اگر مالیات برمصرف‌کننده است، سازمان امورمالیاتی باید به طور شفاف بگوید که مردم در این بین چه کنند؟

ولی درباره راهکار مناسب برای مالیات بر طلا گفت: راهکار حل مشکل دست ما نیست، اما در نهایت ما به عنوان پیشنهاد می‌گوییم که بهتر است خرید و فروش طلا مثل گذشته جریان داشته باشد. حالا اگر یک فرد بخواهد یک گوشواره و انگشتر ۲ گرمی بخرد دیگر قدرت ندارد و تمایلی هم ندارد. رونق هر بازار و شهری، چراغ‌های طلا فروش هاست. مجلس بهتر است شرایط به قبل برگرداند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899745

دیگر خبرها

  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟