Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@23:39:29 GMT

انتصاب مشاور افتخاری شورای اسلامی شهر قم

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۹۹۴۷

انتصاب مشاور افتخاری شورای اسلامی شهر قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم در حکمی سید علی بیگدلی را به سمت مشاور شورای اسلامی شهر قم در امور برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی منصوب کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، حسین اسلامی طی حکمی "سید علی بیگدلی" سرپرست مرکز منابع انسانی و پشتیبانی سازمان اداری و استخدامی کشور را به سمت مشاور افتخاری شورای اسلامی شهر قم در امور برنامه ریزی و سرمایه انسانی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن حکم انتصاب مشاور شورای اسلامی شهر قم بدین شرح است:

"برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید علی بیگدلی

سلام علیکم

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جنابعالی در سمت مدیرکل امور اداری و منابع انسانی شهرداری قم، نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت مشاور شورای اسلامی شهر قم در امور برنامه ریزی و سرمایه انسانی منصوب می‌شوید.

حال که تعهد ناشی از تدین جنابعالی، خدمت افتخاری را برای شهر کریمه اهل بیت رقم زده است، امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و تحت توجه و عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با تمام توان و بهره گیری از نیروهای متعهد و متخصص و با بسط و گسترش فضایی مملو از خودباوری، تکیه بر خرد جمعی و هماهنگی و تعاملات لازم با سایر حوزه‌ها اهتمام ورزیده و با پایبندی به تعهد و تعالی سازمانی و توجه به برنامه ریزی راهبردی منابع انسانی، طراحی برنامه‌های جانشین پروری، ارتقا سطح سلامت اداری، موجبات پیشرفت در راستای دستیابی به اهداف عالیه را فراهم آورده و خدمت صادقانه و خالصانه به زائرین و مجاوران کریمه اهل بیت (س) را نصب العین خود قرار دهید. "

به گزارش ایمنا، "بیگدلی" دانش‌آموخته مقطع دکتری مدیریت دولتی با گرایش برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و خط‌مشی‌گذاری عمومی از دانشگاه علامه طباطبایی است که چندی پیش به سمت سرپرستی مرکز منابع انسانی و پشتیبانی سازمان اداری و استخدامی کشور منصوب شد و پیش از این مسئولیت مدیرکلی سرمایه انسانی شهرداری قم را بر عهده داشته است.

کد خبر 552467

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پارلمان شهری شورای شهر قم مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهر انتصابات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر قم سرمایه انسانی منابع انسانی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»

اقتصاد آنلاین نوشت: به‌کارگیری منشی‌های زن در ادارات دولتی ممنوع شد.   استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.   استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.» کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • زندگی سالم و دیندارانه با مشاوره اسلامی
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»