Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@01:49:20 GMT

مدارس این استان‌ها به دلیل کرونا غیرحضوری شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۳۶۴۵

آفتاب‌‌نیوز :

به دلیل شیوع کرونا، فرآیند‌های آموزشی و پرورشی در برخی مراکز آموزشی استان‌ها غیرحضوری پیگیری خواهد شد.

آموزش مدارس ابتدایی در قم غیرحضوری شد

با تصمیم گرفته شده در سطح استان قم، با توجه به اینکه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند، آموزش این مدارس از فردا سه شنبه دوازدهم بهمن‌ماه به صورت مجازی دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلی آموزش حضوری مدارس مشهد

بر اساس مکاتبه سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و با استناد به تصمیم ستاد ملی کرونا، آموزش حضوری برای شهر‌هایی که در وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی قرار گرفته‌اند، از جمله مدارس شهرستان‌های مشهد، تربت حیدریه، بینالود، نیشابور، سبزوار، تایباد و بردسکن تعطیل و آموزش دو هفته مجازی خواهد بود.

مدارس استان بوشهر در شرایط کرونایی غیرحضوری

با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا و براساس مصوبه ستاد استانی کرونا فعالیت مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق زرد و نارنجی و مدارس متوسطه اول و دوم در مناطق نارنجی از تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ تا ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ به شیوه غیرحضوری (مجازی) خواهد بود.

وضع آموزش در مدارس اصفهان

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان هم گفته است اگر دانش‌آموزان در بیش از یک کلاس درس علائم داشته باشند، کل مدرسه به مدت ۲ هفته غیرحضوری می‌شود. مدیران و معلمان در این زمینه حساسیت و توجه لازم را دارند چرا که سلامت دانش‌آموزان و سلامت کل مدرسه مطرح است. ضمن اینکه ما هم رصد و کنترل‌های لازم را بر وضعیت مدارس داریم.

مدارس استان سیستان و‌بلوچستان تا پایان هفته غیرحضوری است

بر اساس تصمیم ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای استان سیستان و بلوچستان؛ با عنایت به تغییر رنگبندی‌ها در استان، فعالیت آموزشی مدارس سراسر استان از فردا دوشنبه ۱۱ بهمن تا آخر هفته جاری بصورت غیرحضوری است.

مدارس ابتدایی استان قزوین غیرحضوری شد

مدارس ابتدایی استان قزوین تا پایان هفته جاری غیرحضوری خواهد بود و مدارس متوسطه نیز باید با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند؛ در خصوص نحوه فعالیت مدارس استان قزوین در هفته آینده نیز در جلسه ستاد کرونا تصمیم گیری می‌شود.

مدارس شهرستان گناباد تعطیل شدند

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۲۰۰ مدرسه این شهرستان به دلیل شیوع کرونا از ۱۲ بهمن به مدت ۱۰ روز تعطیل هستند و فعالیت آن‌ها غیرحضوری می‌شود.

مدارس تربت حیدریه به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار تربت‌ حیدریه گفت: ۷۰ مدرسه ابتدایی و ۳۰ مدرسه متوسطه در این شهرستان به دلیل شیوع سویه اومیکرون کرونا تعطیل شده و کلاس‌های دانش‌آموزان این مدارس برای مدت ۲ هفته به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. 

منبع: همشهری آنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تعطیلی مدارس کرونا دلیل شیوع دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص پیگیری املاک آموزش و پرورش گفت: با پیگیری‌های وزارت آموزش و پرورش ۶ هزار سند مالکیت برای املاک آموزش و پرورش صادر شده است. بیشترین اسناد صادر شده برای املاک استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و کردستان بوده است که هر سه استان هم از استان‌های مرزی ما هستند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: این موضوع نشان می‌دهد وزارت آموزش و پرورش در پیگیری ۶۰۰۰ سند مالکیت بیشتر به استان‌های مرزی و کمتر برخوردار توجه داشته است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال ۱۴۰۳ بسیاری از چالش‌هایی که به واسطه کمبود معلم داشتیم برطرف خواهد شد و مهر ۰۳ مهر ماه آرامی خواهیم داشت و به جای دغدغه کمبود معلم باید از این پس به دنبال رشد کیفیت معلم باشیم.

فرهادی با بیان اینکه به افزایش تعداد کلاس‌های درس و کاهش تراکم کلاس‌ها هم وزارت آموزش و پرورش توجه زیادی داشته است؛ گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات جهادی سازمان نوسازی مدارس، ۸۰ درصد مدارس کشور تراکم کمتر از ۳۵ نفر و ۴۷ درصد مدارس تراکمی کمتر از ۲۶ نفر دارند؛ همچنین ۴۷ درصد از کلاس‌های مقطع ابتدایی کمتر از ۲۶ نفر دانش آموز دارند و این نشان می‌دهد در خصوص کاهش کلاس‌های با تراکم بالا وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته به خوبی عمل کرده است.

فرهادی تاکید کرد: کمتر از ۲ درصد مدارس ابتدایی در مرز تراکم ۴۰ نفره هستند که امیدواریم با ادامه نهضت مدرسه سازی دیگر شاهد کلاس‌های درس بالای ۳۵ نفر نباشیم.

وی با اشاره به نهضت مدرسه سازی در مناطق کمتر برخوردار گفت ۲۴ هزار دانش آموز داریم که در مدارس عشایری درس می‌خوانند که با پیگیری دولت و شخص وزیر هیچ بازمانده از تحصیلی نداشته باشیم.

در حال تکمیل..

کد خبر 6090788 علی قدمی

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم