Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور جمعی از پیشکسوتان و مسئولین ورزشی یاد و خاطره یزدانی خرم گرامی داشته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخستین نشست اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی پس از درگذشت یزدانی خرم به گرامیداشت یاد و خاطره رییس فقید این کارگروه اختصاص داشت.

در این نشست علاوه بر مسیولین و اعضای کارگروه ورزش حزب، مهمانان ویژه ای هم حضور پیدا کرده بودند که از آن جمله  می توان به محمدرضا طالقانی، واعظ آشتیانی، مصطفی کارخانه، جعفر اولیا سرپرست اسبق تیم های ملی کشتی، محمدعلی امانی عضو هیات منصفه مطبوعات و عضو شورای مرکزی حزب، جمعی از پیشکسوتان و مدیران و فرزندان مرحوم یزدانی خرم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در این مراسم پس از انجام مراسم مداحی، آقایان غلامحسین زمان آبادی، واعظ آشتیانی، مصطفی کارخانه و جعفر اولیا در رابطه با سجایای اخلاقی، مدیریت، پویا و تاثیر شگرف زنده یاد یزدانی خرم در ورزش کشور خصوصا فدراسیون های والیبال و کشتی سخنرانی کردند.   در همین رابطه انواری نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و نماینده ولی فقیه در کمیته امداد حضرت امام با اشاره به امانت، تدین و کار آمدی یزدانی خرم از وی به عنوان عنصری اخلاقمدار، آزاده و پیشگام درعرصه ورزش یاد کرد که پس از طی دوران مسئولیت در فدراسیون های والیبال و کشتی با راه اندازی کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی منشا آثار گرانقدر و تا واپسین روزهای حیات خدمتگزار صادق ورزش بود. در همین رابطه دیگر سخنرانان از جمله محمدرضا طالقانی و مصطفی کارخانه نیز بر اقتدار، صلاحیت و توانمندی های یزدانی خرم اشاره و از وی به عنوان مدیری نمونه یاد کردند که با وجود کم لطفی های بسیار هیچگاه از مسئولیتی که در قبال ورزش داشت، باز نایستاد.   در پایان مراسم و از سوی اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی، فرش یادبودی که منقش به تصویر مرحوم یزدانی خرم بود به خانواده آن عزیز از دست رفته تقدیم شد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حزب موتلفه اسلامی کارگروه ورزش حزب یزدانی خرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه که با حضور مدیرامور آب و فاضلاب ماکو، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و مدیر کنترل کیفیت آب دانشگاه علوم و پزشکی آذربایجان غربی برگزار شد، کیفیت آب شرب شهرستان ماکو و روستا‌های تابعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه همچنین وضعیت بهداشت و ایمنی فاضلاب آپارتمان‌های مساکن مهر و ملی و تعدادی از ادارات و مراکز از جمله کشتارگاه، اداره زندان و آپارتمان‌های مساکن مهر ۲۸۸ واحدی و آپارتمان‌های آسمان ماکو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تمهیدات لازم جهت هر چه بهتر شدن بهداشت آب و ایمنی فاضلاب آنها انجام شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)