Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@07:27:13 GMT

مهر و موم داروخانه‌های متخلف در مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۵۰۶۳

مهر و موم داروخانه‌های متخلف در مسجدسلیمان

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز خوزستان، ولی الله شرفی گفت: با توجه به شیوع سویه جدید امیکرون، تشدید بازرسی از اماکن دولتی و خصوصی در مسجدسلیمان در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این بازدید‌ها ۲ داروخانه و یک کیوسک عرضه مواد غذایی به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در گشت مشترک کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت و پلیس اماکن مهر و موم شدند، افزود: داروخانه‌ها جزو گروه‌های شغلی هستند که مشمول اعمال محدودیت نمی‌شوند و به دلیل مراجعه عموم مردم به آنها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی ضروری است و در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرفی با اشاره به افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری ناشی از سویه جدید اُمیکرون در کشور گفت: عادی انگاری، بی توجهی به اصول بهداشتی و خودداری از تزریق واکسن و تکمیل واکسیناسیون از عوامل اصلی شروع پیک ششم کرونا هستند و باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و همچنین تداوم استفادهاز ماسک در اماکن عمومی افزود: از شهروندان خواهشمندیم با مراجعه به موقع به مراکز و پایگاه‌های واکسیناسیون در سطح شهرستان، نسبت به تزریق واکسن کرونا و تکمیل واکسیناسیون اقدام کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر خوزستان مسجد سلیمان داروخانه ها تخلف پروتکل های بهداشتی مذاکرات وین پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان