Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:42:05 GMT

مثلث تهاجمی؛ کمک این 3 نفر به خط دفاعی

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۱۳۶۷

اخراج صادق محرمی در دقایق ابتدایی نیمه دوم کار را برای تیم ملی در بازی با امارات سخت کرد. البته این یک تجربه خوب برای تیم ملی بود به خصوص که برتری اش را حفظ کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، با اخراج صادق محرمی، سامان قدوس از پست 10 بیرون کشیده شد و صالح حردانی جای این بازیکن را گرفت تا تیم ملی با شیوه 1-4-4 به کار ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بسته ماندن تیم ملی فقط به عملکرد خوب دو مدافع میانی به خصوص محمد حسین کنعانی زادگان و مدافعان کناری و هم چنین دروازه بان و دو بازیکن جلوی خط دفاعی نبود. مثلث تهاجمی که خیلی خوب به دفاع تیمی کمک کردند و اجازه ندادند امارات در بازی ترکیبی صاحب موقعیت شوند. موقعیت های تیم ملی امارات تنها با سانتر از کناره ها شکل می گرفت که البته روی این ارسال ها هم امیر عابدزاده و مدافعان به خصوص مدافعان میانی خوب کار کردند. 

 

 

مثلث تهاجمی منظورمان مهدی طارمی در نوک و علیرضا جهانبخش و علی قلی زاده در کناره ها بودند. این ها در بیشتر صحنه ها که امارات طراحی حمله را شکل می داد پشت توپ بودند. به خصوص جهانبخش و قلی زاده که خط را در کناره ها به روی بازیکنان حریف بستند و از همه مهمتر در چندین صحنه در نیمه دوم خط دفاعی حریف را به چالش کشیدند و حتی می توانستند تیم ملی را به گل های بعدی برسانند. علی قلی زاده اگر در یک صحنه به مهدی طارمی پاس می داد می شد زمینه ساز گل دوم شود. یا در موقعیت دیگر پاس تک به تک مهدی طارمی را می توانست تبدیل به گل کند. مهدی طارمی هم در یک رفت و برگشت درموقعیت نسبتا تک به تک قرار گرفت و در صحنه ای دیگر علیرضا جهانبخش می شد با شوت از راه دور به گل برسد اما دروازه بان امارات توپ او را به کرنر بفرستد. 

 

 

 

 

 

کمک این سه نفر به خط دفاعی تیم ملی با توجه به اینکه بیشتر وظیفه اشان حضور در برنامه های تهاجمی تیم ملی بود موجب شد تا دفاع تیمی ایران در نیمه دوم و بعد از 10 نفره شدن یک نیمه بدون نقص را پشت سر بگذارد.

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران مهدی طارمی خط دفاعی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «کابوس‌مند» به کارگردانی حسین حیاتی از ۱۱ اردیبهشت ماه در عمارت ارغوان به صحنه می‌رود.

حسین حیاتی پیش از این و در تابستان سال گذشته نمایش «یه گوشه از دایره» را روی صحنه داشت که با استقبال همراه بود. وی نویسندگی و کارگردانی نمایش «کابوس‌مند» را به عهده دارد.

نمایش «کابوس‌مند» در مورد کسانی است که وظیفه ساخت و اجرای کابوس آدمیان را برعهده دارند ...

این نمایش تازه ترین اثر گروه فرهنگی هنری «پارادوکس» است.

بازیگران «کابوس‌مند» عبارتند از مهدی اشرافی، نوید محسنیان، حمید جانانه، کاوه اکبری، مهدی افراسته، سلاله ارغوان، بیتا طایی.

مهدی اشرافی تهیه کننده این نمایش است.

کد خبر 6087985 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر