Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - مهدی کعب گفت: گروه جهادی سردار شهید مصدق طاهری فعالیت خود را حدود ۵ سال است که درمناطق محروم و حاشیه نشین استان خوزستان شروع کرده است.

به گفته مدیر گروه جهادی شهید مصدق طاهری با تکیه به جوانان انقلابی، طلاب جهادی اقدامات موثری در این مناطق انجام شده است و همگام باگام دوم انقلاب موفق به طراحی برنامه جامع بوم محله با درنظر گرفتن کلیه زوایا مشکلات محلات و پیگیری آن‌ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: ۹مرحله رزمایش کمک مومنانه با توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته ارزاق، ۱۰ هزار بسته حمایتی کیف و نوشت افزار و ۱۰ هزار بسته بهداشتی، تعمیر وبازسازی بیش از ۶۰ باب منزل نیازمندان و ایزوگام بیش از ۵۰باب منزل ومناسب سازی محیط ۱۰منزل با دو معلول و یک معلول و پیگیری واعطاء بیش از ۶۰ فقره وام خوداشتغالی زایی ازبنیاد برکت واداره کار برای مددجویان تحت پوشش واشتغال‌های خانگی را انجام داده اند.

علاقمندان و افراد خیر برای شرکت در این فعالیت‌های خدا پسدانه می‌توانند شماره ۰۹۸۷۵۳۹۰۷۰ تماس حصل فرمایند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه گروه های ج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

به گزارش ایسنا،  شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۰ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت.

میانگین شاخص کیفیت هوا در ۱۲ ساعت گذشته (با تاکید بیشتر بر روی سه ساعت آخر در شرایط جوی متغیر) برای میانگین کل ایستگاه‌ها با میانگین ۱۱۱ و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های  حساس  است.

تهران از ابتدای سال، ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است و در هیچ روزی از سال جدید کیفیت هوای تهران در وضعیت ناسالم قرار نگرفته بود.

براساس این گزارش، میانگین شاخص کیفیت هوا از ۱۰۱-۱۵۰، ناسالم برای گروه حساس است و افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

فعالیت طولانی عبارت است از هرگونه فعالیت خارج از منزل که افراد بطور متناوب طی مدت چندین ساعت انجام می دهند و سبب می شود نفس کشیدن تا حدی سخت تر از حالت طبیعی صورت گیرد.  برای مثال کار کردن در باغچه در طول روز.

فعالیت سنگین نیز عبارت است از هرگونه فعالیت شدید خارج از منزل که سبب می شود نفس کشیدن به سختی صورت گیرد؛ برای مثال دویدن.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس!
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه