Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار کرد: متأسفانه روند روبه رشدی از نظر ابتلا و بستری مبتلایان به کرونا که اکثرا سویه اُمیکرون هستند در استان را شاهد هستیم.

وی گفت: هم‌اکنون ۱۶۳ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند از این تعداد ۲۸ نفر در بخش ویژه بستری و حال ۴ نفر هم وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان به اینکه خوشبختانه هیچ موردی از فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان برای دومین روز پیاپی ثبت نشده است، افزود: مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا همان ۲ هزار و ۹۴۳ نفر روزهای گذشته است.

وی افزود: ۸۳ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده همچنین طی مدت مذکور ۵۸ مورد هم پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: طی شبانه‌روز گذشته 19 بیمار مثبت بستری و ۲55 مورد سرپایی در استان شناسایی شده است.

وی در ادامه اشاره‌ای به روند واکسیناسیون در شهرستان داشت و گفت: در حال حاضر ۹۰.۲ درصد افراد بالای ۱۲ سال استان واکسن نوبت اول، ۷۹.۷ درصد گروه هدف بالای ۱۲ سال واکسن نوبت دوم و ۲۹.۱ درصد گروه هدف بالای ۱۸ سال نیز نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

محمدی در پایان در خصوص وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های استان، افزود: شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، اسلام آباد غرب، پاوه در وضعیت نارنجی، کنگاور، سرپل‌ذهاب، جوانرود، هرسین، قصرشیرین، دالاهو، روانسر، سنقر و کلیایی، گیلانغرب زرد و ثلاث باباجانی هم آبی است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز اخبار کرونایی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت

 معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت گفت: سطح زیر کشت زعفران در این استان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت و نسبت به ۱۰ سال گذشته نیز رشد چشمگیری دارد.چ

معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار کرد: کم‌آب‌بر بودن این گیاه مزیت مهمی است که با شرایط آب و هوایی استان مرکزی سازگاری دارد و در شهرستان‌هایی مانند کمیجان یا خمین که در سال گذشته به دلیل کم‌آبی ۱۵۰ حلقه چاه آب در این شهرستان خشک شد فرصت مناسبی است.

اسدی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرستان خمین در تولید زعفران استان مرکزی رتبه اول را دارد و با این کشت به نحوی با تنش‌های آبی مقابله شده است و جایگزین مناسبی برای گیاهان آب‌بر محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری