Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مهران تیشه گران رئیس فدراسیون در حکمی دکتر علی رغبتی را به عنوان رئیس ستاد و سرپرست کل کاروان ناشنوایان اعزامی به بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان در برزیل منصوب و اولین جلسه ستاد اجرایی به ریاست وی و با حضور تیشه گران، دبیر، نواب رئیس  و مسئولین کمیته‌های فدراسیون برگزار شد که بحث و بررسی پیرامون برنامه های کمیته های متناظر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رغبتی رئیس ستاد و سرپرست کل کاروان ناشنوایان در المپیک ۲۰۲۱ ، در این جلسه حفظ آرامش و همدلی خانواده ناشنوایان تا بازی های المپیک را مهمترین اصل موفقیت کاروان کشورمان در بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان خواند  و با اعلام حمایت از برنامه های فدراسیون در راستای حضور پرقدرت در المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان در برزیل، استمرار در تلاش و جدیت فدراسیون با هدف کسب موفقیت و افتخار برای ایران اسلامی را خواستار شد.

در این جلسه دکتر تیشه گران رئیس فدراسیون ضمن تشکر از قبول مسئولیت توسط دکتر رغبتی به عنوان رئیس ستاد و سرپرست کل کاروان اعزامی به بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان ۲۰۲۱ در برزیل ، اظهار امیدواری کرد با تلاش و کوشش کادرفنی و ورزشکاران عزیز بتوانیم در مسابقات بهترین نتیجه را کسب نماییم. 

در ادامه مسئولین کمیته‌ها گزارشی از برنامه‌های خود را ارائه کردند. 

بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان، اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در کاسیاس دو سول برزیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی رئیس ستاد و سرپرست ۲۰۲۱ ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد