Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفدهم رقابتهای لیگ دسته اول امروز و با انجام همزمان ۹ بازی انجام شد که در پایان دیدارهای امروز ملوان که صدر نشینی در پایان نیم فصل را از قبل مشخص کرده بود، با گل دقیقه ۹۴ عظیم گوگ به پیروزی با ارزشی رسید تا موقعیت خود را در صدر جدول بهبود بخشد.

ارزش پیروزی ملوان وقتی بیشتر می‌شود که تیم‌های دوم و سوم جدول نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل هم به دست نیاوردند تا فاصله ملوان با مس کرمان و خیبر خرم آباد بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیروزی ملوان و توقف خانگی مس مقابل خیبر، فاصله ملوان با ۳۹ امتیاز با تیم‌های دوم و سوم به ۶ امتیاز افزایش یافت.

در یکی دیگر از بازی‌های مهم این هفته استقلال خوزستان در خانه خود مقابل مس شهر بابک بدون گل متوقف شد تا در این بازی هم امتیازات به صورت مساوی تقسیم شود.

شهرداری همدان و سایپا تهران هم در همدان به نتیجه‌ای بهتر از مساوی یک - یک و تقسیم امتیازات دست نیافتند؛ و این نتیجه مشابه در بازی‌های قشقایی-خوشه طلایی و رایکا-شمس آذر به دست آمد.

در بازی بین دو تیم پایین جدولی شاهین شهرداری بوشهر و ماشین سازی تبریز که در بوشهر انجام شد، تیم میزبان با ۲ گل به برتری رسید که این نخستین پیروزی این فصل شاهین بوشهر بود.

ماحصل بازیهای هفته هفدهم این شد که باتوجه به پیروزی ملوان و رقم خوردن تساوی در تمام دیدارهایی که بین تیم های بالای جدولی و میان جدولی رقم خورد، هفته هفدهم به کام ملوان تمام شد و شاگردان مازیار زارع بهترین بهره را از این هفته بردند.

نتایج بازی‌های روز هفدهم لیگ دسته اول به شرح زیر است؛

شهرداری آستارا یک - پارس جنوبی جم صفر

استقلال خوزستان صفر - مس شهر بابک صفر

مس کرمان صفر - خیبر خرم آباد صفر

قشقایی شیراز یک - خوشه طلایی ساوه یک

رایکا بابل یک - شمس آذر قزوین یک

شهرداری همدان یک - سایپا یک

آرمان گهر صفر - استقلال ملاثانی صفر

ویستا توربین صفر - ملوان یک

شاهین شهرداری بوشهر ۲ - ماشین سازی صفر

خلاصه جدول لیگ دسته اول در پایان هفته هفدهم؛

۱- ملوان ۳۹ امتیاز

۲- مس کرمان ۳۳ امتیاز

۳- خیبر خرم آباد ۳۳ امتیاز

۴- آرمان گهر ۲۹ امتیاز

۵- استقلال خوزستان ۲۷ امتیاز

.....

۱۴- شمس آذر قزوین ۱۶ امتیاز

۱۵- رایکا بابل ۱۶ امتیاز

۱۶- ویستا توربین ۱۶ امتیاز

۱۷- شاهین بوشهر ۸ امتیاز

۱۸- ماشین سازی ۵ امتیاز

کد خبر 5415399 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال لیگ یک فوتبال فوتبال باشگاه مس کرمان تیم فوتبال خیبر خرم آباد ملوان بندر انزلی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی 2022 قطر سردار آزمون مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال امارات دراگان اسکوچیچ مسابقات انتخابی جام جهانی حمید سجادی اللهیار صیادمنش کمیته ملی المپیک بایرلورکوزن هفته هفدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز موفق شد با گل‌های یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند مقابل ناتینگهام فارست به پیروزی ۲-۰ برسد. ستاره نروژی خط حمله سیتیزن‌ها پس از مصدومیت کوتاه به ترکیب تیمش بازگشت و توانست گل دوم را به ثمر برساند.

حالا منچستر سیتی با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال فقط یک امتیاز کمتر دارد و در موقعیت فوق‌العاده‌ای برای قهرمانی قرار گرفته است. آنها در دیدار بعدی روز شنبه هفته آینده به مصاف ولورهمپتون خواهند رفت.

هالند در مصاحبه با اسکای اسپورت پس از پایان بازی در مورد حس و حالش بعد از بازگشت به ترکیب، پیروزی امشب و برنامه‌های سیتی برای بازی‌های بعدی صحبت کرد.

او گفت:«یک برد مهم، در حال حاضر این مهمترین چیز است. مهم نیست چگونه این کار را انجام دهیم، مهم برنده شدن و گرفتن سه امتیاز است، و بله، بازگشت به ترکیب خوب است و حس خوبی دارد.»

او درباره عملکرد سیتی در این بازی گفت:«ما می‌دانیم که آنها در کجای جدول هستند، بنابراین می‌دانستیم که بازی امروز یک جنگ خواهد بود. زمین خوبی برای بازی نبود اما ما نمی‌توانیم در مورد این چیزها شکایت کنیم.»

او سوس درباره برنامه سیتی تا بازی با ولوز گفت:«از همین امشب به بازی بعدی فکر می‌کنیم. سه امتیاز را گرفتیم، دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏