Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@02:44:08 GMT

دانشگاه تهران غیرحضوری شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۹۱۰۳

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، در اطلاعیه دانشگاه تهران درباره وضعیت برگزاری کلاس‌های درس در شرایط قرمز کرونایی آمده است: تمام کلاس‌های درس دانشگاه تهران به صورت مجازی و غیرحضوری است.

ستاد از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه تهران در این اطلاعیه تصریح کرد که با وجود آمادگی و برنامه‌ریزی صورت گرفته در دانشگاه تهران جهت از سرگیری آموزش حضوری از آغاز نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۱–۱۴۰۰، نظر به وضیعت قرمز کرونایی و در اولویت بودن سلامت دانشجویان،‌ کلاس‌های درس تا اطلاع ثانوی همچنان به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 براساس اعلام آخرین رنگ‌بندی کرونایی در کشور، شهرهای تهران و مشهد و ۴۰ شهر دیگر از روز ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند، همچنین ۱۴۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۳۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد دانشگاه تهران کرونا غیرحضوری سویه اومیکرون کلاس های درس شرایط قرمز بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط احتمال ابتلای چندباره به اومیکرون اومیکرون با کودکان شوخی ندارد + فیلم اومیکرون، تهدیدی برای کودکان تهران قرمز شد اومیکرون از کجا آمده است؟ اومیکرون صدای زنگ پیک ششم را به صدا در آورد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها شتاب افزایش بستری در موج ششم کرونا رکورد شکست تصویر ناسا از طوفان گرد و غبار در ایران خطر قطع کابل های اینترنت جهانی توسط روسیه چقدر جدی است؟ احتمال افزایش محدودیت های جشنواره فاجعه انسانی در افغانستان گوشی شیائومی را چند بخریم؟ (جدول) دانشگاه تهران غیرحضوری شد گوگل به دنبال استفاده از بلاکچین در سرویس های اصلی برف شادی بر چهره اصفهان + عکس توصیه عارف به مسئولان نظام در آستانه سالگرد انقلاب تشکیل دولت در سایه توسط روحانی؟ چرا در برخی اشیاء چهره انسان می‌ بینیم؟ نادرترین ببر جهان + عکس قیمت سیب زمینی ۲ برابر شد! گران ترین سگ در ایران چند؟ سال نو در کره شمالی چطور است؟ + فیلم صاحبان مشاغل آزاد می‌توانند وام بدون ضامن بگیرند؟ استخدام آموزش و پرورش آسان می شود احتمال افزایش ۶۰ درصدی حقوق کارگران کلاغ ها هم استخدام می شوند + فیلم مردی که ۸ همسر در یک خانه دارد! + عکس دستورالعمل کرونایی برای کارکنان پایتخت نیست! وضعیت وحشتناک تالاب گاوخونی + عکس افزایش دو یا سه برابری دامنه نوسان، منتفی است دارایی صندوق بیمه کاربران بایننس به ۱ میلیارد دلار رسید خرید زمین در متاورس، سرمایه گذاری مناسبی است؟ بارندگی در ۲۳ استان کشور آغاز ثبت‌ نام عتبات دانشجویی از امروز دلایل افزایش بهای نفت از نگاه تحلیلگران ۳۸۰ هزار داوطلب در کنکور ۱۴۰۱ ثبت نام کردند افزایش غیرقانونی حقوق اساتید دانشگاه ها اصلاح شود سفر به سوریه ارزان شد رییس جمهور بر مزار شهدای هواپیمای اوکراینی حضور یافت + فیلم پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به بازنشستگان؟ چه تعداد دوز سوم واکسن در کشور تزریق شد؟ تشییع پیکر آیت الله صافی گلپایگانی در قم + عکس تلویزیون‌‌ ۳۲ اینچ را چند بخریم؟ (جدول) ۳۸۱۶۰ مبتلای جدید کرونایی در کشور بیانیه تند باشگاه گل‌گهر پس از تایید حکم کمیته انضباطی در استیناف لزوم واکسیناسیون کودکان در مازندران آلودگی هوای تهران تا جمعه پنهان‌کاری در فدراسیون فوتبال؟ چرا بیمه همسران بازنشستگان قطع شد؟ چه کسانی می‌توانند وام بدون ضامن بگیرند؟ پلیمری ها در انتظار تامین خوراک ثبت نام سایپا برای ۶ خودرو + لینک و جزییات ابتلای ۳۹۳ کرونایی جدید در لرستان افتتاح نخستین مرکز تکثیر مارهای سمی جهان در ایران رکورد شتاب ابتلا به کرونا در کشور تقویت طرف تقاضای بازار با افزایش میزان اعتبار خرید سهام DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه تهران کرونا غیرحضوری سویه اومیکرون کلاس های درس شرایط قرمز دانشگاه تهران کلاس های درس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن

آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران خاموش شد و آسیبی به مسافران آن وارد نشده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی هتل پارسیان کوثر تهران که حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دچار آتش شده بود، با این توضیح که آتش‌سوزی جزئی بوده و پس از ۱۵ دقیقه مهار شده است، جزئیات این حادثه را اینگونه شرح داد: این حادثه که در عصر روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به طور کامل برطرف شد.

این حادثه در پی آتش گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبار مصرف در طبقه منفی یک هتل رخ داد، که  با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و اتش نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به طور کامل خاموش شد.

آتش‌سوزی در طبقه منفی ۱ ساختمان غیراقامتی هتل (انبار) بوده است و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان رخ نداده و تمام مسافران هتل در سلامتی کامل هستند.

این تصاویر را روابط عمومی هتل از وضعیت این اقامتگاه پس از مهار آتش در اختیار ایسنا قرار داده است 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • راه‌حل نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز برای تورم ایران
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا