Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی اماکن ورزشی دولتی به پاتوق سیاسی حسن روحانی و برخی اصلاح‌طلبان تبدیل شده است.

به گزارش مشرق به نقل از روزپلاس؛ برخی اماکن ورزشی متعلق به دولت، توسط یکی از مسئولین، به صورت هفتگی در اختیار حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق قرار داده می‌شود.

یکی از این اماکن ورزشی، استخری بزرگ است که هر هفته یک روز برای حجت‌الاسلام حسن روحانی رزرو می‌شود و روحانی به همراه تعدادی از نزدیکان خود از این استخر استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دوشنبه‌ها، روحانی و تیم همراه وی که شامل برخی اصلاح‌طلبان و مقامات دولت یازدهم و دوازدهم و نزدیکان رئیس‌جمهور سابق می‌شود، از امکانات مجموعه‌ای بزرگ ورزشی برخوردار هستند.

گفته می‌شود این امکانات ویژه، از سوی رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک در اختیار روحانی و همراهانش قرار گرفته است.

صالحی‌امیری از افراد نزدیک به حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق است که در دولت گذشته به ریاست کمیته ملی المپیک رسید و همچنان در این منصب حضور دارد.

صالحی‌امیری در ابتدای دولت روحانی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان منصوب شد و سپس به ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران رسید و مدتی هم به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کابینه دولت روحانی حضور داشت و در نهایت از دی ماه سال ۱۳۹۶ بر صندلی ریاست کمیته ملی المپیک تکیه زد و همچنان در این سمت مشغول به کار است.

صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حالی اماکن ورزشی متعلق به دولت را در اختیار روحانی و برخی اصلاح‌طلبان قرار داده که شنیده‌ها از تبدیل شدن این اماکن دولتی به پاتوق سیاسی این افراد برای شکل دادن گعده‌های تخریبی علیه دولت حکایت دارد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت حجت الاسلام حسن روحانی اصلاح طلبان وزارت ورزش و جوانان فرهنگ و ارشاد اسلامی رضا صالحی امیری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کمیته ملی المپیک رئیس جمهور سابق اماکن ورزشی اصلاح طلبان صالحی امیری حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: طبق برنامه مجموعه وزارت نیرو پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی پاییز امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لیکک، محسن منصوری عصر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان بهمئی اظهار داشت: 11 سال پیش خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی پروژه آغاز شد که تا ابتدای دولت سیزدهم تنها 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه هم اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: امیدوارم تا مهرماه امسال پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد که انتظار می‌رود متولیان امر از الان تلاش خود را چند برابر کنند، زیرا هیچ کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

منصوری با اشاره به اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد بر تکمیل پروژه آبرسانی به بهمئی از طریق سد کوثر تأکید شد، افزود: یک هزار میلیارد تومان به پروژه اختصاص یافته است.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با افتتاح خط انتقال آب علاوه بر 5.5 میلیون متر مکعب برای شرب مردم، 3.5 میلیون مترمکعب برای حوزه صنعت و کشاورزی اختصاص داده می‌شود و شاهد ایجاد اشتغال خوبی در این دو حوزه خواهیم بود.

منصوری تأکید کرد: ما در مجموعه دولت در کنار استاندار و سایر مسئولان این استان و همچنین مجموعه وزارت نیرو با جدیت دنبال می‌کنیم که پروژه در موعد مقرر به اتمام برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی