Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، چهارده تیم حاضر در سی‌وپنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال عصر امروز ، چهارشنبه ، به مصاف هم رفتند که در دو مسابقه تیم‌های مازندرانی این لیگ یعنی هورسان رامسر و لبنیات هراز آمل توانستند حریفان خود را شکست دهند.

تیم‌های مازندرانی لیگ برتر والیبال در جدول شرایطی کاملا متفاوت نسبت به یکدیگر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صعود لبنیات هراز به مرحله پلی‌آف در هفته بیست‌ودوم با کسب چهاردهمین برد تقریبا قطعی شد و در دیدار امروز مقابل شهرداری ورامین به دنبال تثبیت جایگاه خود در رتبه سوم جدول بود ، اما هورسان رامسر پس از هفت شکست پیاپی به شرایط بحرانی در جدول رسید و تا پیش از دیدار امروز با ۶ برد و ۲۰ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال قرار داشت. رتبه‌ای که با وجود برد امروز همچنان به نام هورسان رامسر ثبت شده است.

هورسان رامسر – آذرباتری ارومیه

شاگردان مسعود آرمات در بیست‌وسومین مسابقه میزبان دیگر قعرنشین رقابت‌ها یعنی آذرباتری ارومیه شدند ؛ تقابلی که برای دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار بود و به نوعی دئول قعرجدولی‌ها محسوب می‌شد.

هورسانی‌ها که در دیدار رفت و دو دیدار فصل قبل نیز موفق به شکست آذرباتری ارومیه شده بودند در چهارمین مصاف با این تیم نیز کار چندان سختی نداشتند و حریف را شکست دادند.

هورسان رامسر دست نخست را با نتیجه ۲۵ – ۲۲ به سود خود پایان داد و دست‌های دوم و سوم را نیز با نتیجه مشابه ۲۵ – ۲۰ برنده از زمین خارج شد تا ۳ – ۰ همسایه قعر جدولی خود را شکست دهد و در تعداد بردها از این تیم فاصله بگیرد.

تیم رامسری با این برد با توجه به شکست سایپا و شهرداری ورامین در مسابقات امروز و باقی ماندن تعداد برد آن‌ها در عدد هشت امیدوار است که در سه هفته پایانی بتواند از رتبه سیزدهم نیز جدا شود و با قرار گرفتن در رتبه‌های بالاتر از سقوط به لیگ یک فرار کند.

شهرداری ورامین – لبنیات هراز آمل

تیم والیبال لبنیات هراز آمل برای قطعی شدن صعود به مرحله پلی‌آف به کسب پانزدهمین برد نیاز داشت که این برد را در سالن شهید گلعباسی ورامین و مقابل تیم شهرداری ورامین به دست آورد.

شاگردان بهروز عطایی در مقابل تیم پایین جدولی شهرداری ورامین به برد ۳ – ۱ دست یافتند، اما این برد در دیداری نزدیک و پایاپای به دست آمد و شهرداری ورامین با تمام قوا برای کسب برد و فرار از محدوده خطر و احتمال سقوط مقابل هرازی‌ها قرار گرفت.

لبنیات هراز پس از پیروزی مقابل شهرداری گنبد با چند جلسه تمرین منظم به ورامین رفت تا روند مثبت خود را ادامه دهد و با کسب پیروزی بتواند جایگاهش را در جدول رده‌بندی تثبیت کند.

هرازی‌ها در دست نخست دست با سد محکم ورامینی‌ها مواجه شدند و حتی ۷ امتیاز از میزبان عقب افتادند که توانستند در امتیاز ۲۳ با میزبان برابر شوند و حتی ۲۶ – ۲۵ نیز پیش بیفتند و در آستانه برد قرار بگیرند. اما شهرداری ورامین با کسب سه امتیاز پیاپی موفق شد ۲۸-۲۶ لبنیات هراز را شکست دهد.

شهرداری ورامین در دست دوم هم از هراز پیش افتاد و تا امتیاز ۱۲ جلو بود. اما هرازی‌ها توانستند در ادامه از میزبان پیش بیفتند و با ادامه این روند ۲۵ – ۲۰ پیروز شوند.

لبنیات هراز در دست سوم نیز تقابل سختی با شهرداری ورامین داشت و پس از یک ماراتن امتیازی توانست در امتیاز ۲۴ از میزبان سبقت بگیرد و ۲۵ – ۲۳ پیروز شود.

در دست چهارم نیز شهرداری ورامین تقابل نزدیکی با لبنیات هراز داشت و باز هم از هراز در مواقعی از مسابقه پیش افتاد. اما دو تیم تا امتیاز ۲۵ با هم برابر پیش رفتند و در نهایت شاگردان عطایی موفق شدند با کسب دو امتیاز پیاپی ۲۷ – ۲۵ پیروز شوند و به پانزدهمین برد فصل دست یابند.

هفته بیست‌وچهارم رقابت‌ها یکشنبه ۱۷ بهمن برگزار می‌شود که لبنیات هراز میزبان فولاد سیرجان است و هورسان رامسر در رفسنجان به مصاف مس می‌رود.

برچسب‌ها تیم والیبال لبنیات هراز آمل تیم والیبال هورسان رامسر والیبال لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم والیبال لبنیات هراز آمل تیم والیبال هورسان رامسر والیبال تیم والیبال لبنیات هراز آمل تیم والیبال هورسان رامسر والیبال لیگ برتر والیبال لیگ برتر والیبال لبنیات هراز آمل شهرداری ورامین هورسان رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی همچنان روی نوار پیروزی

منچستر سیتی در ادامه هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر میزبان خود ناتینگهام فارست به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک بازی برگزار شد.

در این دیدار منچستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی مهمان ناتینگهام فارست بود و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

برای سیتی در این بازی گواردیول و ارلینگ هالند گلزنی کردند. هر دو پاس گل را کی‌ وین دی بروینه داد.

سیتی با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۹ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رده دوم قرار گرفت البته سیتی یک بازی کمتر دارد و در صورت پیروزی در آن به صدر صعود خواهد کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم