Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیداحمد موسوی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال در جریان فعالیت نمایشگاه مجازی کتاب در تهران توزیع پستی یک میلیون و ۱۵۵ هزار جلد کتاب ظرف روزهای سوم تا یازدهم بهمن ماه جاری کارسازی شد و در گردونه توزیع شرکت پست جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

وی ادامه داد: شرکت پست پارسال در چارچوب فعالیت همین نمایشگاه نه تنها ۵۲ هزار جلد کتاب را به دست شهروندان کتابخوان متقاضی در خراسان رضوی رساند بلکه افزون بر ۱۸ هزا جلد کتاب دیگر را از ناشران خراسانی نیز به دیگر نقاط در سطح کشور ارسال و توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل شرکت پست خراسان رضوی گفت: روند ثبت سفارش و توزیع کتابهای نمایشگاه مجازی امسال همچنان ادامه دارد. 

وی افزود: ۱۳ هزار و ۷۳۵ جلد کتاب در همین چارچوب تا پایان ۱۱ بهمن ماه جاری توسط شرکت پست به داخل خراسان رضوی ارسال و در سطح آن بین مخاطبان توزیع شده است. 

موسوی ادامه داد: شرکت پست همچنین ۱۳ هزار و ۷۳۵ جلد کتاب دیگر را ظرف همین مدت از خراسان رضوی به سایر مناطق در سراسر کشور حمل و آنها را به آدرس مخاطبان  متقاضی رسانده است.

"دومین نمایشگاه مجازی کتاب" ظرف روزهای سوم تا یازدهم بهمن‌ ماه جاری در تهران برگزار شد. 

تقدیر رسمی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در همین راستا با حضور در ساختمان مرکزی شرکت پست این استان از زحمات کارکنان این دستگاه خدماتی در چارچوب نمایشگاه مجازی کتاب تقدیر و بیان کرد: شرکت پست خراسان رضوی در روند برپایی نمایشگاه مجازی کتاب و خدمات آن به جامعه کتابخوانان ایرانی مشارکت بسیار خوبی داشته است. 

محمد حسین‌زاده افزود: صنعت پست کشور از گذشته تاکنون تغییرات و تحولات چشمگیری را پشت سر گذاشته تا اینکه امروز با مکانیزاسیون مراکز مبادلات پستی و بهره‌گیری از تجهیزات نوین، در حال انجام حمل و نقل شبکه‌ای مرسولات با سرعت ‌بیشتر و امنیت مطلوب در سراسر کشور است.

اداره‌کل پست خراسان رضوی ۲۵۷ توزیع‌کننده مرسولات شهری و ۲۱۲ موزع مرسولات روستایی را در قالب ۳۹۵ واحد پستی سازماندهی و فعال کرده است. 

مجموع مرسولات پستی وارده و صادره خراسان رضوی تنها ظرف نیمه نخست امسال حدود ۱۰ میلیون مرسوله بود.

استان ۱۱۸ هزار کیلومترمربعی خراسان رضوی ۶ میلیون و ۸۷۱ هزار نفر جمعیت دارد. 

برچسب‌ها نمایشگاه مجازی کتاب تهران مشهد شرکت ملی پست ایران مرسولات ناشران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی کتاب تهران مشهد شرکت ملی پست ایران نمایشگاه مجازی کتاب تهران مشهد شرکت ملی پست ایران مرسولات ناشران نمایشگاه مجازی کتاب خراسان رضوی جلد کتاب شرکت پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در نشست با مدیران اقتصادی این استان گفت: حضور سه هزار بازرگان از صد کشور در اکسپو تهران که با فعالیت ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی همراه است، می‌تواند نمایشگاهی از توانایی‌های خراسان رضوی و محصولات صادراتی آن باشد.   حسن نوری‌زاده اظهار کرد: اگرچه نمایشگاه‌های ایران اکسپو از سال ۱۳۹۲ شروع به کار کردند، اما این ششمین بار است که این نمایشگاه مهم اقتصادی برپا می‌شود و ما نیز باید حضور درخشان و پرتعاملی را از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت در اکسپو ۲۰۲۴ داشته باشیم.   در این جلسه توانا، سرپرست دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی جزییات برنامه‌های پیش بینی شده برای شرکت در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ را تشریح کرد.   همچنین مدیران دستگاه‌های اقتصادی و میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز برنامه‌های پیش‌بینی شده برای شرکت فعال در این نمایشگاه را ارائه کردند.   ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از دو هزار تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از تاریخ هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب