Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:31:42 GMT

۸۶ مددجو در زندان رجایی شهر کرج آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۲۷۴۷

۸۶ مددجو در زندان رجایی شهر کرج آزاد شدند

الله کرم عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  این مددجویان با استفاده از ظرفیت های قانونی از جمله آزادی وثیقه، مشروط، کفالت، مرخصی پایان حبس، اتمام حبس،گذشت شاکی، پرداخت دیه وامثال آن آزاد و به کانون خانواده باز گشتند.

وی خاطرنشان کرد: مسوولان و کارشناسان قضایی به طور مستمر با حضور در محل اسکان و ملاقات با مددجویان به درخواست های قضایی آنان رسیدگی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی رسیدگی به وضعیت قضایی متهمان تحت قرار، استفاده از راهکارهای قانونی و کارآمد جهت پیگیری مشکلات پرونده قضایی را از وظایف کارشناسان ذیربط ذکر کرد.

عزیزی گفت: کارشناسان قضایی نقش بارزی در تحقق اهداف سازمانی مبنی بر کاهش جمعیت کیفری با تشکیل مستمر شورای طبقه بندی و رسیدگی به مشکلات قضایی دارند.
مدیر زندان رجایی شهر  افزود: بهره مندی واجدین شرایط از امتیازات قضایی علاوه بر سالم سازی روحیه و تغییر شخصیت آنان سبب تحقق اهداف عالی قوه قضائیه و سازمان زند ان ها مبنی بر کاهش جمعیت کیفری می شود.

زندان رجایی شهر یکی از چهار زندان مستقردر کرج است که زیر نظر اداره کل زندانهای استان تهران اداره می شود.

برچسب‌ها زندان رجایی شهر کرج سازمان زندان‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زندان رجایی شهر کرج سازمان زندان ها زندان رجایی شهر کرج سازمان زندان ها زندان رجایی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدیقه وسمقی آزاد شد

به گزارش خبرآنلاین از بامدادنو، در پی تشدید بیماری صدیقه وسمقی که پیشتر منجر به نابینایی او شده بود ساعتی قبل با آزادی وی موافقت و او از زندان اوین خارج شد.
وسمقی که به عنوان محقق و اسلام‌پژوه شناخته می‌شود، روز ۲۶ اسفند در منزلش بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. او چند روز پیش از بازداشت گفته بود که احضار شده اما به دلیل «مشخص نبودن اتهامات» به دادسرا نخواهد رفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901149

دیگر خبرها

  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • شرق: صدیقه وسمقی آزاد شد
  • صدیقه وسمقی آزاد شد
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • بهره‌مندی ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی از عفو و نهادهای ارفاقی در سال ۱۴۰۲
  • عفو ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی در سال گذشته
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است