Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@08:54:36 GMT

۱۰۰ کیلوگرم گوشت کشتار غیر مجاز در کرمانشاه معدوم شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۴۲۳۳

۱۰۰ کیلوگرم گوشت کشتار غیر مجاز در کرمانشاه معدوم شد

رضا سلیم ساسانی گفت: طی بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کالاهای اساسی خانوار در کرمانشاه۴۶ واحد متخلف شناسایی و مقدار یک صد کیلوگرم گوشت کشتار غیر مجاز کشف و با نظر کارشناس دامپزشکی در محل معدوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: طی روز گذشته اکیپ های بازرسی و نظارت اتاق اصناف به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی و اکیپ  جمع آوری کشتار غیر مجاز دام در سطح شهر کرمانشاه، نسبت به تشکیل گشت مشترک برای نظارت بر قصابان و کشتار کنندگان غیر  مجاز اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بازرسی های مذکور در دو شیفت صبح و عصر انجام شد، افزود: در این بازرسی ها ۳۱۷ واحد صنفی عرضه کالاهای اساسی خانوار، قصابی ها و مراکز کشتار غیر مجاز مورد بازدید قرار گرفت.

سلیم ساسانی خاطرنشان کرد: طی بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کالاهای اساسی خانوار ۴۶  واحد متخلف  شناسایی و مقدار یک صد کیلوگرم گوشت کشتار غیر مجاز کشف و با نظر کارشناس دامپزشکی در محل  معدوم شد.

وی عنوان کرد: واحدهای متخلف به منظور اعمال قانون به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه با تاکید بر برخورد بدون اغماض با خاطیان، گفت: مردم می توانند هر گونه موارد تخلف را از طریق شماره تلفن‌های ۳۸۲۵۸۸۴۰ یا  ۱۲۴ مدیریت بازرسی و نظارت استان تماس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کشتار غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • (ویدئو) گوسفند غول‌پیکری که در تاجیکستان مثل طلا باارزش است
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت