Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@23:47:05 GMT

سقوط مرگبار هواپیما در کاشمر

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۷۲۲۷

سقوط مرگبار هواپیما در کاشمر

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر گفت: بر اثر سقوط یک هواپیمای دونفره در کاشمر ۲ نفر جان خود را از دست دادند. امیر نژادرحیم افزود: در پی اعلام یک مورد سقوط هواپیما در اطراف فرودگاه فوق سبک کاشمر در ساعت ۱۳:۴ بلافاصله نیرو‌های آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: این هواپیمای دونفره که در ضلع شرقی فرودگاه کاشمر سقوط کرده بود، بلافاصله پس از رسیدن نیرو‌ها در همان ابتدا نسبت به انجام اقدامات ایمنی برای جلوگیری از انفجار هواپیما و هر گونه حادثه دیگر اقدام نمودند و در ادامه پیکر جان‌باختگان توسط نیرو‌های آتش‌نشانی از هواپیما خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر تصریح کرد: بر اساس آنچه اعلام شده هواپیما در حین نشستن دچار حادثه شده و سقوط می‌کند؛ در این حادثه متاسفانه ۲ نفر ۲۹ ساله و ۴۵ ساله جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه بررسی دلایل سقوط این هواپیما توسط کارشناسان مربوطه در دستور کار قرار گرفته، گفت: پس از صدور مجوز توسط بازپرس مربوطه اجساد توسط نیرو‌های شهرداری به محل سردخانه انتقال داده شد.

نژادرحیم یادآور شد: بر اساس آنچه از سوی مدیریت فرودگاه اعلام شده این هواپیما به فروش رسیده بوده و قرار بود پس از انجام تست‌های لازم فردا به اراک انتقال داده شود که متأسفانه این اتفاق افتاد.

منبع: ایسنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سقوط مرگبار هواپیما هواپیما در کاشمر هواپیما آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش

جوان کاشمری که شاهد مزاحمت اراذل اوباش به ۳ دختر نوجوان در شهرستان کاشمر خراسان رضوی شده بودند با چاقو از ناحیه گردن مجروح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشمر، ساعت 19:20 روز جمعه مورخ 7 اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان با غیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بوده، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

حجت الله شریعتمداری، فرماندار کاشمر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم پیرامون این حادثه اظهار داشت: خوشبختانه با مداخله و مشارکت مردمم، عاملین ایجاد مزاحمت خیابانی برای چند دختر نوجوان در خیابان خرمشهر شهرستان کاشمر، دستگیر می‌شوند.

وی افزود: پس از این حادثه و درگیری بلافاصله جوان با غیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت 110 تحویل داده می‌شوند.

فرماندار کاشمر تصریح کرد: جوان باغیرت کاشمری از ناحیه گردن با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود که خوشبختانه با انتقال به موقع وی به مراکز درمانی تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر وضعیتش رو به بهبودی است.

حجت الله شریعتمداری گفت: حمایت از تمامی شهروندان که در مسیر تذکر لسانی و اهتمام به محیط پیرامونی خود دچار حادثه می‌شوند وظیفه ذاتی ستاد امر به معروف ونهی از منکر و دیگر مسئولین است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • ببینید | اولین تصاویر از انفجار مرگبار کامیون در کامبوج
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک