Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از تارنمای مرآة البحرین، جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد: رژیم حاکم در بحرین در بحران است و هیچ اختیاری به نمایندگی از ملت برای انجام چنین کارهایی ندارد.

جمعیت الوفاق افزوده است: رسانه‌های وابسته به رژیم اشغالگر اسرائیلی خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه «بنی گانتس» وزیر جنگ اسرائیل به صورت از پیش اعلام نشده، وارد بحرین شد و ما نیز از طریق رسانه‌های رژیم آل خلیفه، تحرکات وزیر رژیم اشغالگر را دنبال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جمعیت تصریح کرد، تأکید می کنیم مخالف هستیم که این وزیر جنگ خاک بحرین را نجس کند. سفر وی را نیز در راستای تحریک احساسات همه مردم بحرین و عبور از خطوط قرمز می دانیم.

الوفاق افزوده است: هدف از اینکه این سفر، بدون اعلام قبلی صورت گرفته است، جلوگیری از اعتراضات و تظاهرات و مخالفت مردمی با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

جمعیت الوفاق در ادامه تأکید کرد: موضع ملت بحرین در رد رفتار حاکمیت و طرح غیر ملی آن، ثابت و قطعی است. هر توافق امنیتی و نظامی با رژیم اشغالگر، فاقد مشروعیت و ارزش است و هیچ قرارداد قانونی، از آن حمایت نخواهد کرد.

این جمعیت در پایان گفته که میزان بحران سیاسی بین ملت بحرین و رژیم حاکم، در حال عمیق شدن و افزایش است و اینکه این گروه مستبد، برای برخورداری از حمایت، به رژیم اشغالگر متوسل شده است، باعث انزوای هر چه بیشتر آن خواهد شد و عقلای حاکمیت باید این شرایط را درک کنند.

بحرین با رژیم اشغالگر صهیونیستی توافقنامه امنیتی امضا کرد که بر اساس آن راه برای همکاری اطلاعاتی و آموزش نظامی مشترک بین رژیم آل خلیفه و اشغالگر سرزمین‌های فلسطین هموار می شود.

«بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیروز (چهارشنبه) در اولین سفر رسمی خود وارد بحرین شد.

قرارداد سازش میان بحرین و رژیم صهیونیستی ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ با دلالی «دونالد ترامپ» رییس جمهوری سابق آمریکا امضا شد و این کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین‌ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست‌ها آشکار و رسمی کرد.

برچسب‌ها بحرین رژیم صهیونیستی بنی گانتس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین رژیم صهیونیستی بنی گانتس بحرین رژیم صهیونیستی بنی گانتس رژیم صهیونیستی جمعیت الوفاق رژیم اشغالگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح

اسرائیل کاتز، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی می‌گوید که در صورت حصول توافق برای آزادی اسرای صهیونیست، حمله زمینی برنامه‌ریزی شده به شهر رفح در جنوب غزه ممکن است به حالت تعلیق درآید. 

به گزارش رویترز، وی مدعی شد: «آزادی اسرا برای ما اولویت اصلی است»؛ و بعد در پاسخ به این سوال که آیا این شامل به تعویق انداختن عملیات برنامه‌ریزی شده برای حمله به رفح می‌شود یا خیر، پاسخ داد: «بله. در صورت توافق، عملیات را متوقف می‌کنیم». 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تحت فشار زیادی برای آزادی اسرا قرار دارد. منابع رسانه‌ای می‌گویند هزاران صهیونیست امشب نیز در تداوم اعتراضات هفته‌ای خود در مرکز تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برکناری وی شده‌اند. 

گفته شده روز گذشته یک هیئت مصری برای گفت‌وگو با سران صهیونیست در خصوص توافق آتش‌بس و آزادی اسرا، راهی سرزمین‌های اشغالی شده است. منابع عبری این گفت‌وگوها را مفید ارزیابی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم