Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک تجارت در ایام دهه فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ضمن بازدید از شرکت‌های فولاد خوزستان و فولاد آتیه خاورمیانه با مدیران این شرکت‌ها دیدار و گفتگو کرد. به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل این بانک روز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه با هدف پشتیبانی و مانع‌زدایی مسیر تولید محصولات ایرانی با مدیران عامل فولاد خوزستان و فولاد آتیه خاورمیانه از مشتریان بانک تجارت در استان خوزستان دیدار و از محل فعالیت آنان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل بانک تجارت در این بازدید‌ها با اشاره به تجارب و توانمندی‌های بانک تجارت در همکاری با بخش‌های مختلف اقتصاد در بیش از چهار دهه فعالیت در شبکه بانکی کشور عنوان کرد: استان خوزستان سرشار از منابع ارزشمند طبیعی بوده و از ظرفیت‌های عظیم و متنوع صنعتی و کشاورزی برخوردار است و توسعه هرچه بیشتر این استان مستقیما در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور اثرگذار خواهد بود.

دکتر اخلاقی با بیان اینکه بانک تجارت کمک به اشتغال و پیشرفت استان خوزستان را از مهمترین برنامه‌های استانی خود قرار داده است افزود: بانک تجارت به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور تخصص و توان بسیاری را در حوزه خدمات اعتباری از جمله گشایش اعتبارات اسنادی و صدور ضمانتنامه دارد که می‌تواند کارگشا و یاری‌رسان شرکت‌ها و صنایع گوناگون استان در پیشبرد اهداف آتی باشد.

مدیرعامل بانک تجارت همچنین به جایگاه و امکانات این بانک در عرصه بانکداری بین‌الملل و خدمات ارزی اشاره و اظهار کرد: بانک تجارت با شعب و واحد‌های بانکی خود در نقاط مختلف جهان امکانات ارزشمندی را در اختیار صنعتگران و تولیدکنندگان قرار داده و این خدمات می‌تواند متناسب با نیاز صنعتگران و شرکت‌های مختلف استان خوزستان مورد استفاده قرار گیرد.

دکتر اخلاقی همچنین بر ضرورت رسیدگی به دغدغه‌های کارکنان شرکت‌های مشتری بانک تاکید و از آمادگی بانک تجارت برای ارائه خدمات نوین بانکی و تسهیلاتی به آنان خبر داد.

بازدید از شرکت‌های فولاد خوزستان و آتیه خاورمیانه و گفتگو با مدیران این شرکت‌ها و همچنین دیدار با یدالله پروانه‌زاده از سرمایه‌گذاران استان خوزستان از برنامه‌های مدیرعامل بانک تجارت و هیات همراه در سفر به این استان بوده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک تجارت بانک تجارت بانکداری الکترونیک بانکداری اسلامی مدیرعامل بانک تجارت استان خوزستان بانک تجارت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از شش بانک، به‌زودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیئت‌مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیئت‌مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورت‌جلسه‌ای هم در این خصوص به امضای دو طرف رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر نفت از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • ماجرای 9 نفره شدن تیم لیگ برتری با یک کارت قرمز!
  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • مهمان برزیلی یک عکس تیمی در لیگ برتر (عکس)
  • تنبیه فولادی‌ها به سبک ویسی: تعطیلی نداریم!
  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند