Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:31:15 GMT

مراسم جشن انقلاب در جوانرود برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۷۸۲۱

مراسم جشن انقلاب در جوانرود برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فرمانده سپاه ناحیه جوانرود در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردها و ثمرات فراوانی برای ملت ایران به همراه داشت که مهمترین آن بازگشت عزت و افتخار ملی بود.

سرهنگ «بهرام میرزایی» افزود: به برکت انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف در کشور شاهد تحولات بزرگی هستیم و  نباید حرکت شتابنده انقلاب اسلامی به سمت پیشرفت‌ها و فتح قله‌های بلند متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به عزت و اقتدار ایران در سایه انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در مذاکرات برجامی دولت آمریکا را پشت درهای انتظار گذاشته که همان عزت و افتخار ملی است.

یکی از اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه برای چه انقلاب کردیم، گفت: برای اینکه انقلاب کردیم تا به اصل اسلام ناب محمدی برگردیم، استقلال، عزت و کرامت خود را که توسط ایادی استکبار و طاغوت از بین رفته بود به ملت ایران بازگردانیم.

«امین موسوی» احیای ارزش‌های مذهبی و ملی را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مردم ایران برای رسیدن به این ارزش‌ها هزینه‌های سنگینی پرداخت کردند که اولین هزینه هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بود.

وی اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی در حوزه توسعه نگاه مسوولان به بیرون از کشور بود که این موضوع موجب خدشه‌دار شدن عزت و اعتماد ملی شده بود اما انقلاب اسلامی با رویکرد درون‌گرا و استقلال مجدد عزت و اعتماد ملی را به این ملت بازگرداند.

۵۶ سری جهیزیه به نوعروسان جوانرودی اهدا شد

همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر روز یکشنبه با حضور مسوولان ۵۶ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جوانرود اهدا شد.

«لقمان انفرادی» روز یکشنبه در این ارتباط گفت: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالا؛ یک دستگاه تلویزیون، اجاق گاز، یخچال و یک دستگاه لباسشویی و کولر است.

وی با بیان اینکه ارزش این ۵۶ سری جهیزیه یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان است، اظهار داشت: ارزش هر سری جهیزیه ۲۰ میلیون تومان است تا در ابتدای زندگی مشترک برای خرید وسایل ضروری مشکل نداشته باشند.

انفرادی یادآور شد: از اول سال‌جاری تاکنون ۱۲۲مورد جهیزیه به نوعروسان شهرستان جوانرود پرداخت شده است.

سرهنگ میرزایی فرمانده سپاه ناحیه جوانرود در این مراسم اعلام کرد: از طرف سپاه ناحیه جوانرود نیز به هریک از این نوعروسان یک بسته معیشتی اهدا خواهد شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی دولت آمریکا کرمانشاه جوانرود ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی دولت آمریکا انقلاب اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی دولت آمریکا کرمانشاه جوانرود ایران انقلاب اسلامی سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۷۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جهاد سازندگی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام سردار حسین زارع کمالی به مناسبت هفته بسیج سازندگی آمده است: به یقین، بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که با دستور مستقیم امام حکیم این انقلاب، خمینی کبیر، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.

نهادی برخاسته از دل انقلاب، فرهنگ اصیل ایرانی و نیروی انسانی متعهد و متخصص.

این جریان پویا و ارزشمند، در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی، خدماتی ماندگار را ثبت نماید و حتی در بسیاری از موارد، در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های متولی نیز دستاورد‌های ویژه‌ای را ارائه نموده است؛ این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان، جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم میدارند.

بر خود لازم می‌دانم که هفته بسیج سازندگی را به تمام نیرو‌های مخلص، مستعد و پرتلاش بسیج مردمی، بخصوص جهادگران دریادل استان دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما بزرگواران، خدمتگزاری در سپاه امام عصر (عج) را مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد